kas nav saprotams?Razotajs iepakojis sieru 14.06.2014.Maxima uzlikusi savu svitru kodu taja diena(20.06.2014),kad liek pardoshana(attiecigi,kad piegadatajs atved)Ko tad Jus Anhelika domajat,ka tiko no razotnes ieliek plaukta?!
es saku to pasu!laikam jau maximas darbiniekiem ir pagrabs ar govim kur razo un pako sierus!slima!!!shi sieviete vispar iet uz veikalu lai kko atrastu kur pakasities!!!
Nu ar šādu vārdu "IEPAKOTS", ko uzlikusi pa virsu maxima, cilvēks ātrumā var nepamanīt īsto iepakošanas datumu! Šinī situācijā būtu jānomaina šis vārds, jo ne jau maxima tur iepakoja to sieru!!! Turklāt reāli dzīvē tā arī ir dzirdēts, ka maxima 'precēm, kam iet uz beigām termiņi, nomaina birkas un tirgo tālāk....
nu cmon, ir atlaides, tadejadi Maximas darbinieki uzlime jauno uzlimite, lai jums butu skaidrs cik siers maksa. Savadak jus jautatu, kas par ... ? Aviizee ir viena cena, un uz plauktu cita...
Sveiķi Anzhelika. Esmu maximas darbiniece un gribu jums paskaidrot, kapēc atšķiras pakošanas datumi. Dažreiz sanāk tā kā štrihkodi nesalasami kases aparatam un tapēc maksimas darbiniekam pēc kliēnta pieprasījuma pārdot viņam,jālīmē štihkods,lai kases aparāts to varētu izlasīt. Mēs nevaram kontrolēt kā pielīmē mūsu piegadātāji pielīmē tos štrihkodus. Un par to datumu,kad aparāts izsit štrihkodu viņš arī izsit to datumuu kurā dienā izsitam to štrihkodu,datumu mes muz atpakaļu mainīt nevaram,to ne pieļauj sistēma. Mēs tak neaizlīmējam to pirmo datumu,bet atstājām,lai kliēntam būtu redzams līdz kuram datumam izlietot. Mēs ļoti atvajnojamies par sagadātām neērtībām.
Es nopirku poļu roku krēmu - bet noplēšot etiķeti apakšā krievijas kāju krēms
aizgāju - pasūdzējos - man pretī rokas paplātīja.... neko nezinot
naudu tdeva atpakaļ pieprasīju kompensāciju - mani protams pasūtīja
P.S. ja kas Jelgava
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (13)
šis gan ir kkāds murgs!!!skatos,lasu un apbrīnoju cik cilvēki ir "blondi'
kas nav saprotams?Razotajs iepakojis sieru 14.06.2014.Maxima uzlikusi savu svitru kodu taja diena(20.06.2014),kad liek pardoshana(attiecigi,kad piegadatajs atved)Ko tad Jus Anhelika domajat,ka tiko no razotnes ieliek plaukta?!
es saku to pasu!laikam jau maximas darbiniekiem ir pagrabs ar govim kur razo un pako sierus!slima!!!shi sieviete vispar iet uz veikalu lai kko atrastu kur pakasities!!!
Nu ar šādu vārdu "IEPAKOTS", ko uzlikusi pa virsu maxima, cilvēks ātrumā var nepamanīt īsto iepakošanas datumu! Šinī situācijā būtu jānomaina šis vārds, jo ne jau maxima tur iepakoja to sieru!!! Turklāt reāli dzīvē tā arī ir dzirdēts, ka maxima 'precēm, kam iet uz beigām termiņi, nomaina birkas un tirgo tālāk....
nu cmon, ir atlaides, tadejadi Maximas darbinieki uzlime jauno uzlimite, lai jums butu skaidrs cik siers maksa. Savadak jus jautatu, kas par ... ? Aviizee ir viena cena, un uz plauktu cita...
я тоже видела такой сыр :))))
Ir vairāku termiņu tipi.
Taču, Man vakar maxima Vienības gatvē iedeva vecus - reāli saskābušus krabju salātus ar svaigu termiņu. Vot šeit gan ir totāla mau*ība.
UN JOPROJĀM TAJĀ SŪDĀ IEPĒRKAS.. KO TUR BRĪNĪTIES?
Gribi ZEMĀKU cenu, pērc ZEMĀKAS kvalitates/second hand produktus ar notecējušiem termiņiem! ;)
Sveiķi Anzhelika. Esmu maximas darbiniece un gribu jums paskaidrot, kapēc atšķiras pakošanas datumi. Dažreiz sanāk tā kā štrihkodi nesalasami kases aparatam un tapēc maksimas darbiniekam pēc kliēnta pieprasījuma pārdot viņam,jālīmē štihkods,lai kases aparāts to varētu izlasīt. Mēs nevaram kontrolēt kā pielīmē mūsu piegadātāji pielīmē tos štrihkodus. Un par to datumu,kad aparāts izsit štrihkodu viņš arī izsit to datumuu kurā dienā izsitam to štrihkodu,datumu mes muz atpakaļu mainīt nevaram,to ne pieļauj sistēma. Mēs tak neaizlīmējam to pirmo datumu,bet atstājām,lai kliēntam būtu redzams līdz kuram datumam izlietot. Mēs ļoti atvajnojamies par sagadātām neērtībām.
Es nopirku poļu roku krēmu - bet noplēšot etiķeti apakšā krievijas kāju krēms
aizgāju - pasūdzējos - man pretī rokas paplātīja.... neko nezinot
naudu tdeva atpakaļ pieprasīju kompensāciju - mani protams pasūtīja
P.S. ja kas Jelgava
Bildi taisīji mājās vai veikalā?
šādus piemērus vajag uzreiz PVD ziņot. Un tad veikala vadību ''ņem priekšā''
Sūdzības rakstīšana šeit daudz ko nedod, bet paziņojot attiecīgajai instutūcijai...uzliekot sodu par prasību pārkāpšanu, gan ir jautri.