Bolt Food - Nepiegādāta prece 16 euro vērtībā

30.09.2024. no Latvijas balzāma veikala Teikā pasūtīju preci 16 euro vērtībā, nesagaidot savu pasūtījumu jau 20 minūtes, nebija zvana, mob t turēju savā acuraugā, ieskatījos, ka kurjers ir ieadies, bet zvana nav un nav! Pamanīju, ka aplikācijā jautā oar durvju kodu, kodu iedevu, pati zvanīju kurjeram Aleksejam, neatsaucās. Aplikācijā redzu, ka dodas no piegādes vietas prom, sazvanīju ar trešo reizi, atbilde bija, jūs neatbildēja uz manu zvanu, kura nebija, ekrānšāviņā redzams, ka zvanīju tikai es, un ka nekā man palīdzēt nevar un pārtrauca sarunu, vēl uz 4 zvanu bija manu nr nobloķējis. Bolt food uz manu sūdzību atbild:
Man ir žēl dzirdēt, ka līdz Jums kurjera zvani nenonāca, tomēr kurjers mūs informēja, ka zvani tika veikti. Ņemot vērā, ka kurjers bija ieradies norādītajā adresē un gaidījis Jūs vairāk nekā 5 minūtes, naudas atmaksa dotajā situācijā nav iespējama.
Uz manu 10 ziņu, atkal no Bolt food atbilde:

Saruna 447451446

Kopēt pieprasījuma ID
pirmd., 30. sept.

Sveiki, Helēna! Vai varam Tev kaut kā palīdzēt ar pasūtījumu no Latvijas balzams veikals Teika?

19:2819:28
Bolt

Kurjers nepiegādāja preci. Ieraudzīju, ka jautā aplikācijā par domofonu, atbildēju, bet vairs nevaru sakontaktēt. Ja kurjers nezin durvju kodu, tad vienmēr zvana, mans mob t ne te ir uzrādīts, bet viņš nezvanīja. Lūdzu piegādāt manu preci.

19:30Ziņojums nosūtīts ikona19:30Ziņojums nosūtīts ikona
Mums ļoti žēl uzzināt par grūtībām ar pasūtījuma saņemšanu 😔 Lūdzu, sazinies ar kurjeru, izvēloties pasūtījumu lietotnes pasūtījumu vēsturē un uzspiežot uz pogas "Piezvanīt kurjeram" ⚡

19:3019:30

Alfred

Vai tas palīdzēja atrisināt problēmu?

19:3019:30
Bolt

Nē, man joprojām vajadzīga palīdzība

19:31Ziņojums nosūtīts ikona19:31Ziņojums nosūtīts ikona
Mums žēl to dzirdēt! Lūdzu, pastāsti vairāk par problēmu, ar kuru saskāries, lai varam Tev palīdzēt.

19:3119:31
Bolt

Viņš neatbild uz manu zvanu

19:31Ziņojums nosūtīts ikona19:31Ziņojums nosūtīts ikona
Piegādājiet manu preci

19:31Ziņojums nosūtīts ikona19:31Ziņojums nosūtīts ikona
Kurjers atteicās piegādāt manu preci

19:34Ziņojums nosūtīts ikona19:34Ziņojums nosūtīts ikona
Lūdzu atgriezt man naudu vai izmantot citu kurjeru

19:34Ziņojums nosūtīts ikona19:34Ziņojums nosūtīts ikona
Kurjers man nezvanīja

19:35Ziņojums nosūtīts ikona19:35Ziņojums nosūtīts ikona
Saka, ka zvanīja. Tie ir meli. Prasu-kur mana prece, atbildēja, ka nevar palīdzēt un nometa klausuli. Turklāt viņš ar mani runāja krievi valodā ne latviski

19:35Ziņojums nosūtīts ikona19:35Ziņojums nosūtīts ikona
Kad saņemšu savu preci vai samaksāto naudu par preci, kuru nesaņēmu?

19:37Ziņojums nosūtīts ikona19:37Ziņojums nosūtīts ikona
Vai lūdzu dosiet atbildi?

19:40Ziņojums nosūtīts ikona19:40Ziņojums nosūtīts ikona
Lūdzu iedodiet bolt atbildīgās personas kontaktu, jo gribu iesniegt sūdzību.
Nepiegādāta prece
Kurjers melo, ka man zvanījis
Kurjers runāja krievu valodā un sarunas vidū nometa klausuli.

20:01Ziņojums nosūtīts ikona20:01Ziņojums nosūtīts ikona

Bolt Atbalsta komandas speciālists ir pievienojies
Labvakar, Helēna! 👋 Mani sauc Aleks, esmu no Bolt Food.

Atvainojos, ka līdz šim nevarējām atbildēt lielā pieprasījumu skaita dēļ.

21:1621:16
Lūdzu, dodiet man nedaudz laika, lai iepazītos ar detaļām. 🙏

21:1621:16
Bolt

Es gribu saņemt savu preci, par kuru samaksāju. Kad es Jūs sazvanīju, Jūs sarunu uzsākāt krievu valodā un atbildējāt, ka nevarat neko palīdzēt, jo neesmu atbildējusi uz telefona zvana, kura man nebija! Un manis zvanīto sarunu Jūs pārtraucāt! Aplikācijā Jums nosūtīju durvju kodu. Vēlos saņemt manis apmaksāto preci!

21:21Ziņojums nosūtīts ikona21:21Ziņojums nosūtīts ikona
Paldies par pacietību gaidot atbildi! 🙏 Pārbaudot detaļas, es redzu, ka kurjers centās ar Jums sazināties, bet tā kā nesaņēma atbildi, kurjers bija tiesīgs pamest piegādes vietu pēc 5 minūšu gaidīšans. Šajā gadījumā, es Jums nevaru atgriest naudu par pasūtījumu un pasūtījumu nav iespejams piegādāt tehnisku iemeslu dēļ.

21:2121:21
Lūdzu, atcerieties, ka aktīvā pasūtījuma laikā Jums ir jāatbild uz telefona zvaniem vai jāpārliecinās, vai norādītajā adresē ir kāds, kas var saņemt pasūtījumu norādītajā laikā, pretējā gadījumā pasūtījums (ja tas ir apmaksāts) tiks atstāts Jūsu norādītajā vietā (ja tāda būs) un par to tiks iekasēta maksa. Vairāk informācijas atradīsiet šeit.

21:2221:22
Novēlu Jums jauku vakaru! 💚

21:2221:22
Bolt

Tātad, lūdzu pierādījumus, ka kurjers man zvanījis, jo viņš krievu valodā man teica, ka nav mani sazvanījis. Jautāju, kur mana apmaksātā prece- atbildēja: nevaru palīdzēt ( krievu valodā) un pārtrauca sarunu. Man Jums jautājums: kur varu saņemt savu apmaksāto preci?

21:38Ziņojums nosūtīts ikona21:38Ziņojums nosūtīts ikona
Kur varu izņemt manis apmaksāto preci?

22:15Ziņojums nosūtīts ikona22:15Ziņojums nosūtīts ikona

Bolt Atbalsta komandas speciālists ir pievienojies
Sveika, Helēna, esmu Kira no Bolt Food. 💚

22:5722:57
Bolt

Labvakar.

22:58Ziņojums nosūtīts ikona22:58Ziņojums nosūtīts ikona
Pateicos Jums par pacietību. Kurjers mums ir nosūtījis ekrānšāviņu ar veiktajiem zvaniem, taču mēs to nevaram nosūtīt, balstoties uz GDPR datu aizsardzības politiku. Tā kā kurjers bija ieradies Jūsu adresē un gaidījis Jūs 16 minūtes, kuru laikā Jūs neatbildējāt uz viņa zvaniem, naudas atmaksa nav iespējama un atkārtota preces piegādāšana tāpat nav iespējama. Pateicos Jums par sapratni. 🙏

23:0023:00
Lai Jums ir jauks vakars! 🍏

23:0123:01
Vai tas palīdzēja atrisināt problēmu?

23:0123:01
Bolt

Nē, man joprojām vajadzīga palīdzība

23:01Ziņojums nosūtīts ikona23:01Ziņojums nosūtīts ikona
Mums žēl to dzirdēt! Lūdzu, pastāsti vairāk par problēmu, ar kuru saskāries, lai varam Tev palīdzēt.

23:0123:01
Bolt

Esmu vieglā šokā par attieksmi. Prece nav piegādāta, prece ir pudele, kas satur alkoholisku šķidrumu, tātad nebojājas, es gribu saņemt savu preci, bet jau 3 stundas man nav info, kur un kad un vai saņemšu savu preci? Viņa paliek kurjera dāvanā? Kapēc?

23:01Ziņojums nosūtīts ikona23:01Ziņojums nosūtīts ikona
Man nav pierādījumu, ka man ir zvanīts! Tas kurjeram ir izdevīgi, paturēt sev manis apmaksātu preci!? Apstiprinu, ka arļauju ekrānšāviņus par man veiklto zvanu no kurjera saņemt šinī aplikācijā norādītajā e-pastā. Un vēlos saņemt savu preci, kuras vērtība ir 17 euro! Ja nesaņemšu savu preci vai naudas summu par manis apmaksāto preci, es griezīšos ar sūdzību pret Jūsu uzņēmumu Patērētāju atbalsta centrā.

23:05Ziņojums nosūtīts ikona23:05Ziņojums nosūtīts ikona
Pēc mūsu noteikumiem, kurjers var utilizēt pasūtījumu, ja Jūs neesat pieejama pasūtījuma saņemšanas laikā 5 minūtes pēc kurjera ierašanās. Jūs droši varat veikt sūdzību PTA, bet no mūsu puses, naudas atmaksa nav iespējama, jo kurjers piegādes laikā izdarīja visu pareizi un gaidīja Jūs piegādes adresē ilgāk nekā nepieciešams. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. 🙏

23:0623:06
Vai tas palīdzēja atrisināt problēmu?

23:0623:06
Bolt

Nē, man joprojām vajadzīga palīdzība

23:06Ziņojums nosūtīts ikona23:06Ziņojums nosūtīts ikona
Mums žēl to dzirdēt! Lūdzu, pastāsti vairāk par problēmu, ar kuru saskāries, lai varam Tev palīdzēt.

23:0623:06
Bolt

Bet kurjers ir piesavinājis manis apmaksātu preci 17 euro vērtībā. Man nebija zvana no kurjera! Nebija! Kapēc Jūs ieņemat krāpnieka kurjera pusi?

23:08Ziņojums nosūtīts ikona23:08Ziņojums nosūtīts ikona
Man ir žēl dzirdēt, ka līdz Jums kurjera zvani nenonāca, tomēr kurjers mūs informēja, ka zvani tika veikti. Ņemot vērā, ka kurjers bija ieradies norādītajā adresē un gaidījis Jūs vairāk nekā 5 minūtes, naudas atmaksa dotajā situācijā nav iespējama. 🙏

23:0923:09
Vai tas palīdzēja atrisināt problēmu?

23:0923:09
Bolt

Nē, man joprojām vajadzīga palīdzība

23:09Ziņojums nosūtīts ikona23:09Ziņojums nosūtīts ikona
Mums žēl to dzirdēt! Lūdzu, pastāsti vairāk par problēmu, ar kuru saskāries, lai varam Tev palīdzēt.

23:0923:09
Bolt

Esmu klients, un pasūtu caur Jūsu aplikāciju preci ne pirmo reizi. Kurjers runāja krievu valodā un negāja uz sadrabību par manas preces piegādai, uz 3 zvanu kurjera telefonam, man atnāca noraidījums par zvanu.

23:09Ziņojums nosūtīts ikona23:09Ziņojums nosūtīts ikona
Kurjera manas preces piesavināšana nav pieņemama! Man netika zvanīts!

23:10Ziņojums nosūtīts ikona23:10Ziņojums nosūtīts ikona
Es pasūtīju Rīgas balzāms 700 ml, kura vērtība ir 16 euro!

23:11Ziņojums nosūtīts ikona23:11Ziņojums nosūtīts ikona
Kurjers ir piesavinājisanis apmaksātu preci un melo, ka nav mani sazvanījis.

23:12Ziņojums nosūtīts ikona23:12Ziņojums nosūtīts ikona
Tas ir absurds, ka nevaru saņemt savu preci,.kuru kurjers var atgriezt no veikala, kur saņēmis piegādei manis apmaksātu preci!

23:13Ziņojums nosūtīts ikona23:13Ziņojums nosūtīts ikona
Pieprasu atgriezt manu preci veikalā, kur prece tika manis apmaksāta. Sadarbība ar bolt food ir ļoti negatīva. Es kā klients neesmu pasargāta no kurjera krāpniecības un nesaņemu no bolt food atbalstu kā klients.

23:14Ziņojums nosūtīts ikona23:14Ziņojums nosūtīts ikona

Bolt Atbalsta komandas speciālists ir pievienojies
Labvakar, Helēna, es esmu Alise no Bolt Food! 🙌

00:3100:31
Paldies, ka uzgaidījāt. Kā jau minēja mani kolēģi, kurjers ierodoties Jūsu norādītajā adresē gaidīja 16 minūtes, šajā laikā cenšoties ar Jums sazināties zvanot uz aplikācijā norādīto numuru, kā arī sūtot ziņu aplikācijā.

Tā, kā kurjeram neizdevās ar Jums sazināties, viņam bija tiesības pamest piegādes adresi un utilizēt pasūtījumu.

Atmaksa šajā situācijā nav iespējama.
Un tālāk ir manis ignorēšana.
Briesmīgi netaisnīga attieksme pret klientu. Aleksejs laimīgs piesavinājis manu preci par 16 euro. Un Bolt food to atbalsta.

01.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

C cere 01.10.2024

Pievienot komentāru bildei

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes