Cik zināms augļus Maximā pašam ir iespēja izvēlēties, ko ņemt un pirkt, vizuāli ja nav iespējams redzēt bojājumus, visdrīzāk arī veikala darbinieki nav to varējuši ievērot tā kā nevar gluži teikt ka ir kaut kas "iesmērēts"...
pagaišgad man neveicās ar kokosriekstiem, 4x pirku, bet bija sapuvis iekšā, nemaz nedomāju kkur sūdzēties, jo darbinieki kā.jau minēja LiJ, nevar redzēt, kas vai produkts iekšā ir.sabojājies:-(
Kauna nav Maximai,ielika grozā sabojāto augli un likā tādu nopirkt.
Kāpēc jāvaino veikals,ja pats nejēdz izvēlēties? Vai liekas,ka Maximā visi darbinieka staigā ar caurredzamības brillēm un tik skenē,kurš auglis iekšā sabojājies un kurš nav?!
Es skatos ka jūs vispār ? MAximas darbinieki nvar redzēt kas tur auglī iekšā darās! Nav rengen redze!
Jūs paši aizejat uz turieni pastrādāt un tad virsū! Neviens jau nevēlas strādāt tur! Darbiniekiem tagad jāstrādā divreiz vairāk,lai saņemtu normālu algu.2,60 stundā un jāmokas tur 12 stundas! Tad -23.00% ienākuma nodoklis un 10.50 sociālais darb. nodoklis.. hmm..un kas mums paliek pāri? Apmēram 300 eiro..no tiem 300 atskaitīsim tos mīnusus kurus jāatmaksā PAŠIEM no savas kabatas.Ja jūs paliekat plusā-iet uz veikala kasi.Tā nauda iet uz tiem produktiem,kurus JŪS bojājat! Darba grafiks nekāds. Neprasot liek strādāt brīvdienā.Tu sākot strādāt Maximā pārvērties par tādu augli.Tev nav ne svētku,ne brīvdienu.Vari sēdēt ar klepu,temp līdz 39..Vari pat nedomāt ņemt slimības lapu,pateiks ka nav kam strādāt. Jūs pirms visiem virsū esat padomājuši,kapēc kasiere nesmaida?Kapēc nesveicinās?Es atvaļinājuma lapu rakstīju 5 reizes!!! Pirmas 2 lapas nez kur bija pazudušas.3šā lika parrakstīt.4jā un 5ajā atkal atradušas kļūdas,kaut arī viss tika rakstīts pēc parauga. Visi tie,kuri strādā Maximā vienkārši jau nevar brīvi paelpot.Viņi apkalpo līdz 700-800 cilvēku dienā. Zinat cik tad viņam jāizklausa? Protams,ka nezinat.
katru dienu atradīsies kāds rupeklis,kurš gatavs visu savu labu garastāvokli izliet kasierim uz galvas,kurš neizdeva viņam uzlīmi!
Mums jācieš to,ka jums ar redzi slikti! Vai tad tik grūi paņemt o,kas tiešām iet uz akciju nevis ņemt to,kas blakus stāv!? Tad Jūsudēļ cilvēkiem jāgaida,un atkal vainīga kasiere! Kapēc jūs ņemat tos zirņus,ja akcija iet uz gurķiem!? Kam tad raksta??Jūs vispirms padomājat,pirms sūdzēties.
Насчёт гнилых гранатов. Точно такой же, как на фото, я купила на днях а Rimi. С виду он был очень красивый, я долго выбирала. Скорее всего, один и тот же поставщик и у Rimi, и у Maxima. Наверное, надо было насторожиться, что их продают по 99 центов.
Теперь главное. Я призываю всех: давайте уважительно относиться к кассирам! Во-первых, кассир отвечает только за свою кассу, всё остальное, что вам не нравится в магазине - это не его компетенция, тем более - не его вина. Во-вторых, у кассиров, извините за грубость, просто собачья работа. Когда вы стоите в очереди к кассе, представьте себе, что это вы там сидите, перекладываете покупки, сканируете, взвешиваете, проверяете купюры, отсчитываете сдачу - и так целый день, без конца. И с каждым покупателем кассир должен ещё и поздороваться! Поэтому улыбнитесь кассиру, обязательно ответьте на его приветствие и не забудьте сказать спасибо.
Надеюсь, Вы отнесли в Рими чек и товар, Рими возвращает деньги. Фрукты бывают испорченными, сухими, несъедобными, хотя на вид аппетитными. Продавец не может разрезать все фрукты, принеся товар в магазин, вы информируете продавца, он поставщика. По закону поставщик отвечает за товар и качество, и денежку должны вернуть. Спасибо за добрый отзыв о кассирах и понимание. ☺
starp citu, es redzu, tur tai čekā ir arī pomello. kāds pomello bija? labs? gatavs? jo es, kad pirmo un pēdējo reizi maximā pirku pomello- bija galīgi negatavs, uzreiz izmetu miskastē. :D
GOOD LUCK!
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (12)
Cik zināms augļus Maximā pašam ir iespēja izvēlēties, ko ņemt un pirkt, vizuāli ja nav iespējams redzēt bojājumus, visdrīzāk arī veikala darbinieki nav to varējuši ievērot tā kā nevar gluži teikt ka ir kaut kas "iesmērēts"...
pagaišgad man neveicās ar kokosriekstiem, 4x pirku, bet bija sapuvis iekšā, nemaz nedomāju kkur sūdzēties, jo darbinieki kā.jau minēja LiJ, nevar redzēt, kas vai produkts iekšā ir.sabojājies:-(
Ierosinu, doties uz veikalu un tam, kurš to ielika jūsu pirkumā, kārtīgi sadot pa seju. Pilnai laimei!
Kauna nav Maximai,ielika grozā sabojāto augli un likā tādu nopirkt.
Kāpēc jāvaino veikals,ja pats nejēdz izvēlēties? Vai liekas,ka Maximā visi darbinieka staigā ar caurredzamības brillēm un tik skenē,kurš auglis iekšā sabojājies un kurš nav?!
Es skatos ka jūs vispār ? MAximas darbinieki nvar redzēt kas tur auglī iekšā darās! Nav rengen redze!
Jūs paši aizejat uz turieni pastrādāt un tad virsū! Neviens jau nevēlas strādāt tur! Darbiniekiem tagad jāstrādā divreiz vairāk,lai saņemtu normālu algu.2,60 stundā un jāmokas tur 12 stundas! Tad -23.00% ienākuma nodoklis un 10.50 sociālais darb. nodoklis.. hmm..un kas mums paliek pāri? Apmēram 300 eiro..no tiem 300 atskaitīsim tos mīnusus kurus jāatmaksā PAŠIEM no savas kabatas.Ja jūs paliekat plusā-iet uz veikala kasi.Tā nauda iet uz tiem produktiem,kurus JŪS bojājat! Darba grafiks nekāds. Neprasot liek strādāt brīvdienā.Tu sākot strādāt Maximā pārvērties par tādu augli.Tev nav ne svētku,ne brīvdienu.Vari sēdēt ar klepu,temp līdz 39..Vari pat nedomāt ņemt slimības lapu,pateiks ka nav kam strādāt. Jūs pirms visiem virsū esat padomājuši,kapēc kasiere nesmaida?Kapēc nesveicinās?Es atvaļinājuma lapu rakstīju 5 reizes!!! Pirmas 2 lapas nez kur bija pazudušas.3šā lika parrakstīt.4jā un 5ajā atkal atradušas kļūdas,kaut arī viss tika rakstīts pēc parauga. Visi tie,kuri strādā Maximā vienkārši jau nevar brīvi paelpot.Viņi apkalpo līdz 700-800 cilvēku dienā. Zinat cik tad viņam jāizklausa? Protams,ka nezinat.
katru dienu atradīsies kāds rupeklis,kurš gatavs visu savu labu garastāvokli izliet kasierim uz galvas,kurš neizdeva viņam uzlīmi!
Mums jācieš to,ka jums ar redzi slikti! Vai tad tik grūi paņemt o,kas tiešām iet uz akciju nevis ņemt to,kas blakus stāv!? Tad Jūsudēļ cilvēkiem jāgaida,un atkal vainīga kasiere! Kapēc jūs ņemat tos zirņus,ja akcija iet uz gurķiem!? Kam tad raksta??Jūs vispirms padomājat,pirms sūdzēties.
Насчёт гнилых гранатов. Точно такой же, как на фото, я купила на днях а Rimi. С виду он был очень красивый, я долго выбирала. Скорее всего, один и тот же поставщик и у Rimi, и у Maxima. Наверное, надо было насторожиться, что их продают по 99 центов.
Теперь главное. Я призываю всех: давайте уважительно относиться к кассирам! Во-первых, кассир отвечает только за свою кассу, всё остальное, что вам не нравится в магазине - это не его компетенция, тем более - не его вина. Во-вторых, у кассиров, извините за грубость, просто собачья работа. Когда вы стоите в очереди к кассе, представьте себе, что это вы там сидите, перекладываете покупки, сканируете, взвешиваете, проверяете купюры, отсчитываете сдачу - и так целый день, без конца. И с каждым покупателем кассир должен ещё и поздороваться! Поэтому улыбнитесь кассиру, обязательно ответьте на его приветствие и не забудьте сказать спасибо.
Надеюсь, Вы отнесли в Рими чек и товар, Рими возвращает деньги. Фрукты бывают испорченными, сухими, несъедобными, хотя на вид аппетитными. Продавец не может разрезать все фрукты, принеся товар в магазин, вы информируете продавца, он поставщика. По закону поставщик отвечает за товар и качество, и денежку должны вернуть. Спасибо за добрый отзыв о кассирах и понимание. ☺
starp citu, es redzu, tur tai čekā ir arī pomello. kāds pomello bija? labs? gatavs? jo es, kad pirmo un pēdējo reizi maximā pirku pomello- bija galīgi negatavs, uzreiz izmetu miskastē. :D
GOOD LUCK!
Tādas preces ir arī citos veikalos.
Начальница перегружает работой так что не остаётся время на брак Потом уволила
Жениться собрался?
Ļoti regulāri, pērkot gaļu, uz paku svītru kodiem ir uzlīmēti citi svītru kodi ar citiem "izmantot līdz" datumiem.