Philips - Maldina patērētājus, nekad neredzēsiet negatīvas atsauksmes.
Pirms pusgada iegādājos Statoil piedāvātajā akcijā Philips robota putekļusūcēju.
Esmu pat ļoti apmierināts, un tādēļ Philips mājas lapā vēlējos atstāt pozitīvu atsauksmi, lai citiem interenstiem būtu plašāks viedoklis par šo produktu.
Nedaudz kaitināja jau tas, ka nepieciešams vispirms reģistrēties, lai atstātu atsauksmi, bet nu labi - izdarīju visu kā nākas.
Manuprāt, ierakstīju pozitīvu atsauksmi, saliku visur "plusiņus" un iesniedzu atsauksmi. Atnāk atbilde, ka dienas laikā atsauksme tiks izskatīta. Un tad pēc dienas man e-pastā iekrīt paziņojums, ka (citēju): "Diemžēl Jūsu atsauksme neatbilda mūsu vadlīnijām, lai tā tiksu publicēta mūsu mājas lapā." Iedomājieties - lai es varētu brīvi paust savu viedokli, man jāseko VADLĪNIJĀM!!! :)
Kas tad tā par atsauksmi vai lietotāja viedokļa paušana, ja jau nevar izteikties tā, kā tiešām grib?!? Un man vēl bija pozitīva atsauksme! Tātad atsauksmes ar negatīvu pieredzi vai kādām citām problēmām lietotāji tur visdrīzākais neatradīs, un domās, ka produkts ir bez pilnīgi nekādiem defektiem. (Paldies Dievam, man tā arī ir...) :)
Bet nu domāju, ka pieredzes ar šo robotu ir dažādas, un, ja viņas netiek publicētas, tad lietotājs jau tiek daļēji maldināts. Tā kā ņemiet to vērā, lasot atsauksmes par Philips produktiem!
Komentāri (2)
tas ir loti daudziem razotajiem tada fīča. un ne tikai. pasvaldību majaslapas ari tas pats ir.
Labdien!
Padziļināti izskatījām Jūsu konkrēto gadījumu. Diemžēl, atsauksme tika noraidīta, jo tajā pieminējāt citu zīmolu, kas, savukārt, neatbilst mūsu globālajām atsauksmju vadlīnijām.
Aicinām veikt izmaiņas atsauksmē - nepieminot citu zīmolu un atsauksme tiks apstiprināta.
Ar cieņu,
Philips