Philips 32PFL4258 - Klientu muļķosana
Tika veikts pasūtījums pa telefonu,lai iegādātos televizoru.Zvanīts bija 26.01.2014. un internetveikala pārstāvis skaidroja,ka minētā tv modelis ir bāzē un būs atvests nākošās dienas pēcpusdienā no 13.00-19.00.Braucām no Ropažu rajona speciāli pakaļ televizoram. Aizbraucot uz internetveikalu,rindā sēdējām apm.15 min. Kad pienāca mūsu kārta,devāmies pie pārdevējas,nosaucot pasūtījumu. Pēc neilga laika,pārdevēja atgriezās un bez sirdsapziņas pārmetumiem pateica,ka šis televizora modelis bāzē nav un nebūs pieejams vairs. Jautājot viņai -vai tas ir normāli šādi apieties ar klientiem,viņa atbildēja,ka neko tur nevar darīt,varot tikai piedāvāt citu tv.Protams,piedāvāts tika vecās paaudzes televizors,kuru izpārdošana jau bija Ziemassvētkos. Protams,atteicāmies un novelējām ātrāku bankrotu šādam internetveikalam! UN VĒL SAPRATĀM TO,KA TĀ IR SISTĒMA! Veikala darbinieki zvēr,ka "JĀ",PRECE IR BĀZĒ,''JĀ'',PRECE RĪT BŪS UZ VIETAS,BRAUCIET PAKAĻ,BET PATIESĪBĀ,NĀKOŠĀ DIENĀ,JUMS MĒĢINĀS IESMĒRĒT LIETAS,KAS VAIRS NAV EJOŠAS! TĀ KĀ TAUPIET SAVUS NERVUS UN LAIKU. JO ŠIM VEIKALAM TIEŠĀM -IR NOSPĻAUTIES UZ JUMS! Paldies par sačakarēto dienu un garastāvokli!
Pievienot komentāru