Pepco - Slikts serviss un vadība
Prieks, ka Balvos, beidzot ir atvēries veikals "Pepco". Taču visu sajūsmu nomāc veikalā valdošā atmosfēra.
Sāksim ar to, ka veikals pēdējā mēneša laikā kļuvis nevīžīgs - preces sajauktas, nekārtīgas, plaukti pustukši, nesakārtoti un putekļaini, nav preces puikām... Kā arī palūdzot kādu preci, piemēram, dakšas - atbild, ka tas nav pārdēvēja kompetencē...
Ļoti nepatīkami, ka vadītāja, stāvot pie kases, ož pēc cigaretēm. Un, manuprāt, pats trakākais ir tas, ka atnākot no savas "pī-pauzes", viņa ne no maz gājusi rokas, dodas pie kases apkalpot klientus. Un arī savās brīvdienās iet uz veikalu un tad ar kolēģēm "pī-pauzē". Tad rodas jautājums - vai veikala vadātajai tā pieklājas darīt un radīt piemēru padotajiem...
Pārdēvējas veikalā izskatās neapmierinātas un brīžiem pat dusmīgas, kas izpaužas kā nekvalitatīva apkalpošana. Vakar ieejot veikalā un ņemot iepirkuma groziņu, pārdēvēja gandrīz trāpīja pa pirkstiem, ar groziņiem no kases zonas. Ejās, kurās tā jau ir pašauri, pārdevējs tā vietā, lai izietu cauri nākamajā ejā vai laipni palūgtu, pasaka: "paejiet malā". Ja klientiem veikalā jābūt "goda vietā", tad nu šinī veikalā viņš ir tikai "traucēklis", kas maisās pa kājām.
Uz veikalu pēdējā laikā nav vēlmes iet, jo nākas dzirdēt negatīvas atsauksmes. Un netiek ievērota distancēšanas pie kases un laipnība, kad nespēju paņemt naudu, jau sauc nākamo ar precem... Var redzēt, ka kolektīvs nav saliedēts un tas viss atspoguļojas veikala darbībā.
Komentāri (5)
Tas, ka preces ir nekārtībā ļoti bieži ir vainīgas māmiņas, kuras domā, ka ir pasaules nabas un nomet legingus pa 2 eur kur pagadās. Uzskata sevi par tik krutām, ka nav pieklājības normu.
Jūs domājat, ka pārdevējas savu veikalu vandelē? Ja cilvēki liktu mantas tur, kur tika paņemtas, pārdevējas varētu koncentrēties uz labaku cilvēku apkalpošanu un neskraidīt, un nemeklēt mantas kuras ir kaut kur nomestas, jo nāks tie paši cilvēki un sūdzēsies par bardaku.
Pircēji tajos veikalos kā cūkas pa kartupeļu lauku urķējas un pēc tam pukst, ka ir 'nevīžīgs veikals'. Protams! Šiem visiem ņaudētājiem es ieteiktu pastrādāt kaut mēnesi kādā veikalā, it sevišķi tādos pepco un maximās, tad redzēs, cik grūts darbs tas ir - stāvēt pie plaukta un kārtot lupatas, ko madāmas nejēdz vietā nolikt, tad skriet uz kasi, jo tur, protams, ir rinda ar tām pašām, kuras tikko izvandījušas plauktus. Par distancēšanos vispār vairs nekāda runa nevar būt, to neievēro jau no jūlija un visi tikai spaidās pa veikaliem un autobusiem. Naudu nepaspēji paņemt, jo nāk jau nākošais. Protams, jāstrādā ātri, citādi cita čīkstētāja aizmugurē sāks pukstēt, ko tik lēni, vai nevar ātrāk? Cilvēkiem pašiem ir jāiemācās būt laipniem un neuztvert pārdevējus kā zemākstāvošus cilvēkus, ka var nosviest preci, kur sagribās, jo atnāks taču pārdevēja un visu sakārtos un tādēļ arī pārdevēja nesmaida. Par ko viņai smaidīt, ja pie kases stāvot, viņa jau redz atkal tos izvandītos plauktus?
loti labi pateikts!nav ko ne pielilt,ne ko atnemt 👌
Galvenais ir tikai pasūdzēties, sūdzība par neko!
Bet par tām izmētātājam mantām, piekrītu, apmeklētāji paši pie tā ir vainīgi.