Pepco - Krāpšana
Nezinu vai bezatbildības, neorganizētības (un cerams ne apzinātas uzņēmuma politikas) dēļ, iepērkoties "pepco" tikām apkrāpti par 7,50 eur. Mājās pārbaudot pirkuma čeku, konstatējām, ka bērna drēbju pirkumam tika pierēķināts klāt neesošas otras bikses, kā arī neesosš krekls. Esiet uzmanīgi! Lēto preču virknē variet nepamanīt klāt pierēķinātas preces.
Komentāri (17)
tas nav veikala problema (tas ir visur, kad darbinieki ir nogurusi un varetu but cilveka kluda), tas ir jusu problema ka neskaties uz ceku kad jau panem preci!
Nē. Ja klients aiznes pie letes preces, kuras viņš vēlas iegādāties, pārdevējam ir jāizsit tikai tās preces, kuras ir noliktas uz letes. Tā nav klienta kļūda, bet klasiska pārdevēja kļūda, par kuru atbildība ir jāuzņemas konkrētajam pārdevējam vai komersantam, ja tā ir sistemātika.
Arī operējošais ķirurgs var būt noguris, vai ne? Bet vainīgs, pēc Jūsu loģikas, noteikti būsiet pats, ja Jums būs pēcoperācijas komplikācijas un būs jātaisa vēl viena, jo "pašam taču jāskatās".
Ja darbinieks kludijes un jus neparbaudijat ceku pie kases tad tas butu jusu problema un darbiniekam nekas nebus, un vins vispar par to var nezinat (vai zinat ja tas ir izdarits nelikumigi)...
On otrais variants tas varetu but ari programmaturas kluda.
ari nevajag saistīt veselību un letas preces pirksanu... seit bija runa par jusu neuzmanibu :)
Runa šeit ir par pārdevēja neuzmanību, kļūdu vai ļaunprātīgu pircēja apkrāpšanu. Pircējam šādās situācijās atbildība nekad un ne pie kādiem apstākļiem nav jāuzņemas. Tāpat kā pie neprecīza atlikuma izdošanas. Kļūdās komersants vai komersanta pārstāvis, slikti veicot savus tiešos darba pienākumus. Cilvēciska kļūda neatbrīvo no atbildības par naudas izkrāpšanu - pat netīšu. Tā ir atbildība, kārtojot darījumus ar finanšu līdzekļu plūsmu - klients šajā situācijā ne pie kā nav vainīgs un ir bērnišķīgi apgalvot, ka šeit nav komersanta atbildība. Neatkarīgi no tā, cik noguris, neuzmanīgs vai neinteliģents ir bijis pārdevējs. Klientam nedrīkst uzvelt atbildību par pārdevēja neizdarību vai tizlumu vai sistēmas nepilnībām (par kurām arī ir atbildīgs komersants).
protams, protams, bet tas jārisina pie kases, nevis vēlāk mājās...
Tur, visticamāk, ir video, var iet meklēt taisnību
critical thinker 100%
Biju iegājis tajā veikalā, cenas tiešām lētas, cilvēku jūra, pieļauju domu, ka pārdevēja kļūdijās aiz tā haosa, kas tur valdīja.
Bet tāpēc nav jāietaisa sūdzībās, varējāt ar čeku ieiet veikalā aprunāties un gan jau viss tiktu atrisināts.
Bet vispēr jāseko līdzi pie kases pirkumiem pašiem! Pārdevējs nav robots!
Tev apnicis vienmēr par visu satraukties, ekonomēt, atteikt sevi un ģimeni palutināt ar kaut ko? Sen jau visiem skaidrs, ka ar algotu darbu, ne Latvijā, pat ne kādā starptaustiskā uzņēmumā neko dižu nenopelnīsi - knapi sanāks dzīvošanai. Samaksāsi par īri, kredītus, līzingus, nopirksi pārtiku, kādu apģērbu un..atkal gaidi algu, retumis starplaikā atļaujieties kādu sīku prieciņu kā jaunu lūpukrāsu vai kafejnīcas apmeklējumu ar draudzenēm. Paplašini sava maciņa apvāršņus, radi iespēju sevis pilnveidošanai un izaugsmei! Gan domas, gan vārdi materializējas. Visums dodas palīgā, jo turpmāk nauda straujiem tempiem ieplūdīs tavā kontā un maciņā. Varēsi palutināt bērnu ar jaunu rotaļļietu, pati doties uz salonu iegūt sen jau sen kāroto jauno frizūru, draudzenēm izmaksāt kafejnīcu, visi kopā vai divatā ar vīru aizbraukt nedēļas nogalē atpūsties kaut kur tālāk par Palangu vai Pērnavu. Šī metode tiešām strādā. Nosūti savas domas Visumam un rīkojies!. Pievienojies cilvēkiem, kuri pārvalda savu veiksmi un dzīvi kopumā! Saite: https://goo.gl/X17csF
...un tad atnāca Liene...
...un visi dzīvoja ilgi un laimīgi!
Pepco tieshaam kraapj cilvekus apzinaati..vairaak nekaa meenesi atpakalj nopirku vairaakas lietas Pepco veikalaa..naakoshajaa dienaa vienus dzegingus bija jaatgriez veikalaa,jo nedereeja meitenei. Naudu ,,it kaa,, atgrieza uz kartes (jo bija maksaats ar karti) bet liidz shai pat dienai nauda kartee nav ienaakusi. Baro ar solijumiem ka buushot. :-( Nemaksaajiet ar karti Pepco jo preces mainjas vai atgriesanas gadiijumaa savu naudu neatguusiet..Ceriibu esmu jau zaudeejusi. Atliek vien iet suudzeeties PTAC. Negliiti ka Pepco pievaac 6,99 ,ko vareja jau nonemt no samaksaataas summas pat nenonemot no kartes...jo prece tika atgriezta veikalaa kad visa pirkuma summa bija tik rezerveeta kontaa..taa kaa visas iespejas bija atreekinat 6,99 pirms nauda aizgaaja veikalam. Beediigi :( Maksaajiet skaidraa nauda Pepco,ja gribat savu naudu dabuut atpakalj,ja bus ko jaatgriez.
Maksāt ar karti - nav pārskaitījums. Naudu Jums vajadzēja atgriezt skaidrā turpat uz vietas, ja sarunāja atgriezt. Uz karti nekas neatnāks, nav tādas sistēmas pārskaitīt no termināla.
Naudu tomēr atmaksāja,ber pēc gandrīz 2 mēnešiem un lielas zvanīšanas veikalam. Un jā,citi veikali atgriež naudu skaidrā. Bet Pepco diemžēl tā nedarīja .
Es iegādājos preci, mājās atnākot, secināju, ka prece-brāķis. Nesu uz veikalu apmainīt, bet maiņu atteica. Paldies Dobeles Pepco veikala vadītajai par “profesionalitāti”.
Šodien 30.decembri veikalā Pepko Dobele gribēju iegādāties gludināmo dēli.Zem iepakojuma plēves oriģinālā cena bija redzama 6.99.Bet virs iepakojuma uz mazas līmlapiņas jau it kā cita cena 9.99.Apskatot citus tādus pašus gludināmos dēļus dažiem bija šīs līmlapiņas,dažiem nē.Pie kases uz jautājumu kāda tad ir šai precei īstā cena pārdevēja atbildēja ka tā kas esot uz līmlapiņas t.i.9.99 Prece esot pārcenota uz augšu. Paskaidroja ka tāds esot Rīgas vadības rīkojums.Kad jautāju kā var sazināties ar vadību telefoniski nevarēja atrast telefona numuru ,jo pārsvarā sazinoties e pastā.Arī e pastu nevarēja pateikt ,lai meklējot pati.
Man arī bija tāds pats gadījums. Madonas Pepco veikala kasē tika pieskaitīta neesoša prece. Uzņēmums uz manu iesniegumu atbildi nesniedza. Turpmāk šajos veikalos vairs neiepirkšos, nav vērts bojāt nervus bezatbildīgas apkalpošanas un zemas kvalitātes preču dēļ.