Pepco - Bojājums
Š. G.17. Septembrī iepirkos veikalā Pepco par gandrīz 60eur un ne jau pirmo reizi. Nav runa par to, ka es palikšu nabagāka par 2.50, bet par veikala vadītājas attieksmi, ka es pati esmu vainīga, ka neaplūkoju kārtīgi pārdevējas sadauzīto preci.
Pārdevēja salika man preces 2 lielos maisos, pirmo maisu es paņēmu, otro maisu pārdevēja man gribēja sniegt un maisiņā prece, nokrita no augšas uz leju, ka nošķindēja vien. Pārdevēja atzīstot, ka prece krita un nošķindēja. Es jautāju vai nav kas sasists, ar brīvo roku ātri apgrozot krūzi neko neievēroju, jo acīmredzot atsistā lauska vēl bija pielipusi krūzei klāt, maisiņā bija arī koka kastīte.
Aizbraucot mājās konstatēju, ka Skaistā krūzīte tomēr ir sasista.
Uzskatu, ka šajā situācijā veikalam krūze bija jāsamaina vai jāatgriež nauda.
Komentāri (3)
Veikals samainītu, ja jūs samainītu uzreiz pie kases.
Aizvedot mājās, tā jau ir jūsu atbildība.
šis nav interneta veikals, kur nevarējāt pārliecināties par preces kvalitāti pirms iegādes.
Pirms preces iegādes ar to viss bija kārtībā, pārdevēja to saplēsa, nemākulīgi saliekot preces maisiņā, jo krūzīte nokrita no augšas līdz lielā maisiņa apakšai atsitoties, kamēr maisiņs vēl bija pārdevējas rokās, ar 1 roku, otrā rokā man bija pirmais maisiņs, ar preci, ātri apgrozot izskatījās vesela. Tā ir darbinieku un vadītāju vaina, ka personāls nav iemācīts normāli salikt preces iepirkumu maisiņos.
Jūs dzirdējāt, ka nokrīt prece - varējāt nolikt uz zemes vai letes to maisiņu, ko turējāt rokā un pārbaudīt kārtīgi otru maisiņu.
Pārdevējs jau arī ir tikai cilvēks, neticu, ka jums nekad nav maisiņos sagāzusies/saplīsusi prece.
Ja pārfrāzētu, šī būtu nevis sūdzība, bet vērtīgs atgādinājums citiem, līdzīgā situācijā pārbaudīt preci, neatejot no kases.