Pasta Stacija - problēmas
Atkal PASTA STACIJA ir savos augstumos!!! Kārtējo reizi klients brauc uz Ķekavu izņemt paku no PASTA STACIJAS, bet diemžēl to atkaL NEVAR IZDARĪT-NETAISAS VAĻĀ SKAPĪŠA DURVIS-atkārtojiet kļūda, atkārtojiet kļūda, parāda pat dzeltenu,kur atrodas paka, bet durtiņas vaļā neveras.Rakstīts, tad ir jāzvana- tiek zvanīts simtām reižu, bet tur aizņemts...aizņemts..... Klients iztērējis prāvu summu par benzīnu, iztērējis savu laiku aizbrauc tukšā atpakaļ uz Vecumniekiem, jo tālš ceļs. Man sūtītājai pēc ļoti ilga laika izdodas sazvanīt, bet tur nekaunīga balss-kāpēc tad pats saņēmējs neesot zvanījis???? Nu tālāk nav kur!!!! Vai nu speciāli noliek klausuli, lai nevar neviens sazvanīt, vai pļāpā ar draudzenēm, jo tur jau uztraukumu nav-sēž un saņem naudu par sēdēšanu, cilvēki, klienti šajā firmā ir pēdējā vietā.
šādu pašu identisku gadījumu esmu redzējusi arī Ventspilī, Tobago. Problēmas viņiem ir vienā laidā, bet klients ir pēdējā vietā.
Komentāri (3)
Nu tad nevajadzēja izmantot, ko lien uz tiem pašiem grābekļiem? ir DPD, kas ved uz mājām, samaksā viņam to naudu, tad nebūs jābraukā.
da, neļzja poļzovatsa. ja i moi portnjor po biznesu tože postradali.
doverjaeš važnie vesci, a tam igrajutsa kak v igruški, a zvoniš- tak
ševelitsa ne želajut, vinovati - i po borobanu! so stida sgoret nado za takoe, a im pofig !
bolše ne budu poļzovatsa i drugix preduprežu...
30.12.2015. saņēmu īsziņu par atnākušu sūtījumu uz Preiļu pasta staciju. Nu ko, braucam pakaļ, attālums līdz Preiļiem nieka 36 km uz vienu pusi. Ievadot saņemšanas kodu, uz ekrāna parāda ka kļuda. Zvanu klienta apklpošanas centru, man tiek pajautāts - vai es gaidu kādu sūtījumu. Vispār saruna izvērtās asa un es paliku vainīgs, jo atbraucu pakaļ sūtījumam ko neēsmu gaidījis. Nekad neticēšu, ka cilvēki saņem tikai gaidītos sūtījums, bet pasta stacijas darbinieki ir pārliecināti - pastāv tikai gaidītie sūtījumi un man pirms braukšanas bija jāzvana un jāpārliecijās, vai tiešām ir sūtījums! Mans uzskats, ja saņemu īsziņu par sūtījuma pienākšanu un vēl ar piebildi - uzglabāšana 2d, tad steidzīgi ņemam un braucam. Tā nu iztērēts laiks, nauda un nervi. Paldies SIA"Post Service Kurzeme" par "lielisko" darbu. Šādi strādājot, bankrots garantēts, ko arī jums novēlu.