Pasažieru vilciens - Vēl joprojām Aukstums Vilcienā
Šodien 10.01.2018 plkst.14: 00 no Rīgas uz Siguldu vilcienā bija tāds aukstums kad pat likās ka ārā siltāks! Cik var runāt par to ka vilcienos ir auksti varbūt beidzot sākat sildīt tos vagonus? Galu galā par ko es maksāju? Braucu katru dienu uz un no Rīgas man ir noriebies jau katru dienu salt. Sāciet beidzot kautko darīt!
Komentāri (2)
Sāciet kautko darīt? Klienta labā nekas netiks darīts! Cik zinu, būs biļešu sadārdzinājums tas nu tad arī būs TAS darbs.
Es Jūs ļoti labi sapratu! Šodien, 23.02.2018, braucu ar vilcienu Lielvārde - Rīga, tāda pati situācija.
Iekāpjot Lielvārdes stacijā, pamanīju, ka vagonā nav ieslēgta apkure. Kad pienāca konduktore kontroliere pārbaudīt biļeti, es pajautāju viņai par to, kāpēc vilcienā ir tik auksti un radiatori nav ieslēgti. Konduktore kontroliere atbildēja, ka apkure ir ieslēgta, bet vajag pagaidīt, kamēr vilcienā kļūs silti. Es gaidīju braukšanas posmā no Lielvārdes līdz Vagonu parkam, ik pa laiku pārbaudot, vai radiators ir silts, – visu laiku tas bija auksts, vagonā tā arī nepalika siltāk.
Jautājums ir vienkāršs: cik ilgi man un arī citiem braucējiem vajadzēja gaidīt, kamēr vilcienā paliks silti? Kāpēc apkures process netiek kontrolēts, ņemot vērā, ka ārā ir –18°C? Ja konduktore kontroliere atbild, ka vajadzētu pagaidīt, tas nozīmē, ka viņa zina par šo problēmu, līdz ar to ir loģisks jautājums: kāpēc vilcienu nevar savlaicīgi apkurināt, vēl pirms tam, kad iekāp braucēji? Par ko cilvēki maksā naudu? Par komfortablo braucienu, kur atslēgas vārds ir “komfortabls”, kas nozīmē arī “veselībai neapdraudošs”. Par to, ka katrā vilcienā pūš vējš no visiem caurumiem un caur neaizveramajām durvīm, jau pat nerunāju, bet tas, ka tādos laika apstākļos ( –18°C) vilcienā nav apkures – tās ir ņirgāšanās.
Uzrakstīju sūdzību PV - īpaši neceru, bet nu ko darīt. Paskatīsimies, ko atbildēs (ja atbildēs).