Pasažieru vilciens - Slikts serviss
18. Septembrī no rīta braucu uz Rīgu ar vilcienu. Šīs brauciens bija ļoti mokošs, jo gandrīz visu ceļu (līdz Ogrei noteikti) vilcienā demonstrēja reklāmas sižetus, vienus un tos pašus pēc kārtas gandrīz 2,5 stundas! Visādi centos neskatīties, bet nesanāk! Perifēra redze noķer nemitīgu krāsainu mirgošanu un pat logā atspoguļojas bildes no monitora. Vienīgā iespēja neredzēt - skatīties grīdā. Vai tiešam, samaksājot par biļeti, jābrauc ar nodurtu skatienu un jācieš galvassāpes? ! Mana kļūme, ka braucu atpakaļ uz Daugavpili arī ar vilcienu. Visu dienu slikti jūtos un aizmirsu vilcienā lietussargu. Jau nākamajā rītā to aizveda uz Rīgu... Pv i-punkta darbiniece augstprātīgajā tonī piedāvāja man atbraukt uz Rīgu 3 dienu laikā, ja vēlos saņemt savu mantu atpakaļ! (lietussargs maksāja 12 eur, biļetes Daugavpils-Rīga un atpakaļ – 15,50) viņiem esot instrukcijas, bet nav sapratnes un cilvēciskuma...
Komentāri (4)
Nu vilciens ir miiiiilzīgs, varēji arī pārsēsties, bet ja citādāk nevar, tad izrauj tam displejam vadiņus.
Nākamreiz palasiet ceļā grāmatu - i ceļš ātrāk paies, i nebūs jācieš no reklāmām vai grīdām.
Vajag mazāk narkotikas lietot
O! "Perifēra redze" hokejista sieva