Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Nejauši nopirku vilciena biļeti uz nepareizo laiku, to konstatēju tikai vilcienā, kad kontrolieris pārbaudīja biļeti. Gadījies šādi ir tikai divas reizes un abās no tām kontrolieris ir pacēlis balsi (uzbļāvis) un pārmetis, ka jāskatās, ko pērk. Uz ko es atbildēju, ka varu samaksāt ar karti, tā nav problēma un tikai pēc dažu skarbu vārdu apmaiņas, tiku pie savas pareizās biļetes. Uzskatu, ka ja strāda ar klientiem, tomēr ir jābūt kaut kādām pieklājības normām. Ja es izturos ar cieņu, tad gaidu arī to pašu no citiem.
Komentāri (1)
Man ir gadījies nopirkt elektronisko biļeti Mobilly nopirkt, bet braukt ar nākošo, jo nokavēju. Bet kāda starpība ar kuru vilcienu braucu. Biļete tak nopirkta. Vienīgie MILZU zudumi var rasties, ja nopērku lēto biļeti un braucu pa dārgo tarifu. Bet var tak piemaksāt. Un ja konduktors uz mani rēc, nepiegriežu vērību!