Pasažieru vilciens - Slikta apkalpošana
šorīt devos iegādāties biļeti lai brauktu no Lielvārdes uz Ogri,mani nošokēja tas ka kasiere kas tirgo biļetes,sāka kliegt uz mani ka es tik vēlu esmu ieradies pirkt tris dienu biļeti. biju ieradies kadas 12min pirms vilciena kas attiet 7:47 no Lielvārdes. Viņa man pat piesolīja ka nākamreiz biļeti nepārdošot.Izturējās ļoti rupji un nicinoši,lai gan es neko viņai tādu nepateicu,tikai pajautāju - Vai tad man nākt stundu iepriekš pēc biļetes? Viņa manis iegādāto biļeti rupji man nosvieda priekšā un sāka kliegt uz mani. nau pirmā reize kad šī persona šādi isturas. es nevēlos lai tik nenormāls cilvēks mani turpmāk apkalpotu un bez pamata sāktu mani lamāt un pazemot.
Komentāri (9)
Kasierei nebija tiesības aurot, bet noteikti varēja vnk atteikt tirgot. Pieklājīgi.
Man lielas, ka pat LDZ lapā ir ralstīts, ka laicīgi jānopērk. 12min ir par mazpirms vilciena, jo tas ir laiks, kad var saskriet vienas biļetes cilvēki.
Šī prakse viņiem bija un ir jābut vismaz 6-7 gadus. Ja ne vairāk! Jūrmalas stacijās kasiere liek vai nu gaidīt vilciena attiešanu vai arī iesaka pirkt tad, kad nav liela cilvēku plūsma.
За 12 минут до отправления? Такие билеты покупают как минимум за час!
Vienīgā kļūda no kasieres ir tā,ka atteica nelaipni, un ar uzbrukumu, taču pie LDZ kasēm ir norādītais laiks, pirms pirkt abonamenta biļetes, ja nemaldos, vēlākais bija 15 min pirms! Katrā ziņā, jābūt apdomīgākam un jāatceras, ka vakarā būtu vislabāk iegādāties biļeti kas ir vajadzīga,respektīvi, ja es pērku abonamenta biļeti, to es daru iepriekšējā vakarā un viss ir lieki un bez problēmām!
Es saprotu arī pārējos cilvēkus, kuri steidzas uz vilcienu un pērk 1x biļeti, vai tikai turp un atpakaļ.
Kasierei derētu savaldīties un tik nelaipni neapkalpot klientus.
kādas vel minutes. kada starpība kad es pērku biļeti? pieej pie kases pasaki man vajag nedeļas biļeti un viss. ja prasa uz kādu vilcienu atbilde ir elementara- kada tev darīšana cikos es braucu? tu esi klients. tu perc biļeti un visss. man piemeram pie vienas vietas cik gara rinda ir aiz manis. un nekadi lūdzu uzgaidiet cauri neies. ja nepardod bileti tad ir tada vieta ka ''PTAC'' kur versties ar sudzibam. ja v'elas 's'klirot klientus tad lai liek autom'atu kurš dod kartas nummuru! attiecīgi nedeļas, menešbiletem uttt. ir cita sadaļa.
tad jau sanak ja es ieeju veikala un man tikai viena piena paka a vasīlijam kurs stav pirms manis rinda ir 50 biezpiena pakas tad lai vasīlijs gaida?! nu ta sanāk. Tapec esat tie Vasīliji un stāvat sava vieta. negribi pardot man bileti braucu bez. Logiski. zvanat ''PV'', PTAC, visur kur vien var. es pat ielaistos garakas diskusijas ar to kasieri lai parējie nokave. un vainīga būs kasiere.
kādas vel minutes. kada starpība kad es pērku biļeti?
===
Liela!
--------
pieej pie kases pasaki man vajag nedeļas biļeti un viss. ja prasa uz kādu vilcienu atbilde ir elementara- kada tev darīšana cikos es braucu?
===
Elementāri: noformēšanas laiks! Jā pirms vilciena atiešanas paliek mazāk par 30 min., biļētes pardod TIKAI uz konkreto vilcienu un vienreizējie ("turp" un "turp un atpalaļ")!
-------
tu esi klients. tu perc biļeti un visss. man piemeram pie vienas vietas cik gara rinda ir aiz manis.
=====
A MUMS SPĻAUT KA TEV JĀGAID!!! EGOISTS!!!
-----
un nekadi lūdzu uzgaidiet cauri neies. ja nepardod bileti tad ir tada vieta ka ''PTAC'' kur versties ar sudzibam. ja v'elas 's'klirot klientus tad lai liek autom'atu kurš dod kartas nummuru! attiecīgi nedeļas, menešbiletem uttt. ir cita sadaļa.
====
--------
tad jau sanak ja es ieeju veikala un man tikai viena piena paka a vasīlijam kurs stav pirms manis rinda ir 50 biezpiena pakas tad lai vasīlijs gaida?! nu ta sanāk.
=======
NEPARSPILE!!!
----
Tapec esat tie Vasīliji un stāvat sava vieta. negribi pardot man bileti braucu bez. Logiski. zvanat ''PV'', PTAC, visur kur vien var. es pat ielaistos garakas diskusijas ar to kasieri lai parējie nokave. un vainīga būs kasiere.
====
EGOISTS!!!
PTAC nodarbojas ar pateretaju tiesibu aizsardzibu. PV kartibas noteikumi nekada zina neparkapj tavas tiesibas. Tiesi otradi - tie nodrosina kartibu un ertibas parejiem KLIENTIEM, ne tikai TEV. Ja tev prasa uz kadu vilcienu - tu atbildi pieklajigi un jegpilni, nevis visiem paradi, kads tu esi krutais gailis. Tev protams pilniga taisniba, ka VARETU ieviest visu papildus servisu, bet kurs maksas tad , kad eksiste ierobezoti servisi - tu tos miljonus, lai visas stacijas ieviestu dalitas apkalposanas no savas kabatas maksasi? lai renovetu mazas stacijas kur menesbileti perk paris cilveku menesi? Tad jau labak un ekonomiskak izveidot klientu centrus lielakajas pilsetas, kaut vai ta iemesla del lai bilesu pardevejas varetu atteikt pakalpojumu tadiem lieliem gailiem ka tu, kam uzsplaut uz citu cilveku laiku.
Этот петух не понимает что согласно утверждениям экс-Призидента министов Латвии Валдиса Домбровскиса он живёт в стране успеха!
Gailis! Kāpēc tev nenopirkt automobili un neizmantot LDZ pakalpojumus? Nerunāsim par algam, bet studenta stipendija to atļauj...
njaaa pec tava teikta man vienmer visi jalaiž sev rindas priekšā? gribetu redzet ka tu pats to dari kaut kada maxima. pieļauju domu ka tagad vel jo projam stavi rinda kaut pagajušaja gada iegaji veikala.
30 min pirms vilciena attiesanas nepardod menesbiletes???? ka tad cilveki biletes rigas stacija noperk? tur vilcieni attiet ik pec 5 min kads vilciens iet. beidz mu'l'k'ibas gvelzt un netelo labo samarieti kurš vienmer visus palaiž rinda pirms sevis un perk bileti kaut kur stacija '' kūdra'' kur vilciens vienu reizi diena piestaj lai tikai citi biletes varetu nopirkt. tu man saki lai nepārspīlēju???? tu pats paskaties ko raksti 0- EGOISTS. neesi ne par kapeiku labaks par mani- varu saderet.
Nu jau tu muļķības runā. Lai nodrošinātu man normalu servisu viņiem man ir jāpārdod tāda biļete kuru es viņiem prasu un par kuru maksaju ES nevis kads cits. Nespēj nodrošināt pakalpojumu, tad lai ver to staciju ciet. Un kasiere man nav nekāda draudzene vai māte lai es viņai atskaitītos cikos es brauksu. Tu kad veikala pērc prezervativus tu kasierei arī pasaki cikos tu viņu izmantosi? smieklīgi. paldies dievam ar to nēesmu vel saskāries. un lai stacijās tad ievieš tos aparātus ar divu veidu pogām, mēnešbiļetes un vienreizejā brauciena biļetes. cilveki brauc ar vilcienu daudz ta ka to naudu ko vini maksa par bileti lai ari tērē automātu uzstādīšanai.