Rīga-Liepāja vilcienā arī auksts, un arī brauc parastais dīzelis ar cietājiem kresliem, tāpēc jau arī maz pasažieru ir vilcienā, tāpēc, ka vairs nav normals vilciens, ja jau brauc parastais vilciens kur nav ne TV ne kafijas automatu, kā bija pirms laika, un vel sedēkli kā soliņi, tad arī nav jāņem piemaksa 050Ls, vispār jānoņem piemaksa.
Cienījamie elektrovilcienu izmantotāji!
Sākšu visu pēc kārtas:
1)-apkures slēdzis elektrovilcienā tiek ieslēgts uzreiz pēc vadības slēdža ieslēgšanas;
2)-apkures slēdzis elektrovilcienā tiek izslēgts vai nu izbraucot no stacijas Zasulauks vai Torņakalns tajā gadījumā, ja Rīgā jāmaina kabīne vai arī stāvēšana ir ilgāka par 20 minūtēm, ja nē, tad apkures slēdzis ārā netiek slēgts;
3)-vagonu apkure notiek automātiskā režīmā un termoreleji ir noregulēti tā, ka apkure ieslēdzas, kad vagonā gaisa temperatūra ir zemāka par 13 grādiem un izslēdzas, kad vagonā temperatūra ir virs 17 grādiem;
4)-ir atsevišķi mašīnisti (VD, IL), kas apkuri izslēdz ātrāk vai neslēdz iekšā vispār (braucot ar pirmajiem un pēdejiem vilcieniem), jo grib izrādīt vadībai, ka ir labākie un prot ekonomēt elektroenerģiju. Žēl ka tas tiek darīts uz pasažieru rēķina. Šie cilvēki ir apzināti un ar viņiem tiek strādāts, bet ko darīt ja nesaprot?
5)-paši pasažieri Rīgā izkāpjot no vagona atstāj visas durvis vaļā. Šeit nostrādā princips "Es atbraucu, bet tālāk mani nerausta!"
6)-uzrakstiet iesniegumu noirādot konkrētu datumu, vilciena numuru vai atiešanas laiku no konkrētas pieturas, pievienojiet biļeti vai tās kopiju un iesniedziet a/s"Pasažieru vilciens" vai nosūtiet uz e-pastu [slēpt]@pv.ldz.lv
Atgādinu, ka anonīmas sūdzības netiek izskatītas!
piekritīšu Tehniskā Uzraudzība, jo jau 4 gadus braukāju diendienā no Jelgavas uz Rīgu, un iespējams tiak ireizes 2 ir bijis auksts vagons, un tas arī pēdejos reisos pēc 22.00 un 23.00, bet visbiežāk pat gadās tā, ka vilcienā ir pārāk karsts, kad pat būtu vajadzība atvērt logu, tāpēc neuzskatu ka nevajadzētu šādu sviestu gvelzst...
Vispaar vilcieni ir ljoti uzticami. Braucu ar tiem katru dienu. Bet viena reize mani shokeeja...
Ar 7.08 no Asariem braucu uz Imantu. Vilciens kaveeja ap 10 min. Dubultos izsleedzaas gaisma saloonaa, laikam arii apkure, jo Dzintaros saaka salt. Ap Lielupi vadiitaajs pazinjoja, ka tehnisku iemeslu deelj nebuus apkure un gaisma, aizmuguree esot tuksh vilciens. Bet ko lai ar to tuksho vilcienu dara - paskataas, kaa izskataas tuksh vilciens ?XD Nekaadas paarseeshanaas biljetes i nedeva. Tā nu pa melnu tumsu braucaam. Imantaa biju ap 20 min peec paredzeetaa laika, nokaveeju 4 autobusus un 1. stundu.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (10)
taupa elektriibu!
Rīga-Liepāja vilcienā arī auksts, un arī brauc parastais dīzelis ar cietājiem kresliem, tāpēc jau arī maz pasažieru ir vilcienā, tāpēc, ka vairs nav normals vilciens, ja jau brauc parastais vilciens kur nav ne TV ne kafijas automatu, kā bija pirms laika, un vel sedēkli kā soliņi, tad arī nav jāņem piemaksa 050Ls, vispār jānoņem piemaksa.
Cienījamie elektrovilcienu izmantotāji!
Sākšu visu pēc kārtas:
1)-apkures slēdzis elektrovilcienā tiek ieslēgts uzreiz pēc vadības slēdža ieslēgšanas;
2)-apkures slēdzis elektrovilcienā tiek izslēgts vai nu izbraucot no stacijas Zasulauks vai Torņakalns tajā gadījumā, ja Rīgā jāmaina kabīne vai arī stāvēšana ir ilgāka par 20 minūtēm, ja nē, tad apkures slēdzis ārā netiek slēgts;
3)-vagonu apkure notiek automātiskā režīmā un termoreleji ir noregulēti tā, ka apkure ieslēdzas, kad vagonā gaisa temperatūra ir zemāka par 13 grādiem un izslēdzas, kad vagonā temperatūra ir virs 17 grādiem;
4)-ir atsevišķi mašīnisti (VD, IL), kas apkuri izslēdz ātrāk vai neslēdz iekšā vispār (braucot ar pirmajiem un pēdejiem vilcieniem), jo grib izrādīt vadībai, ka ir labākie un prot ekonomēt elektroenerģiju. Žēl ka tas tiek darīts uz pasažieru rēķina. Šie cilvēki ir apzināti un ar viņiem tiek strādāts, bet ko darīt ja nesaprot?
5)-paši pasažieri Rīgā izkāpjot no vagona atstāj visas durvis vaļā. Šeit nostrādā princips "Es atbraucu, bet tālāk mani nerausta!"
6)-uzrakstiet iesniegumu noirādot konkrētu datumu, vilciena numuru vai atiešanas laiku no konkrētas pieturas, pievienojiet biļeti vai tās kopiju un iesniedziet a/s"Pasažieru vilciens" vai nosūtiet uz e-pastu [slēpt]@pv.ldz.lv
Atgādinu, ka anonīmas sūdzības netiek izskatītas!
piekritīšu Tehniskā Uzraudzība, jo jau 4 gadus braukāju diendienā no Jelgavas uz Rīgu, un iespējams tiak ireizes 2 ir bijis auksts vagons, un tas arī pēdejos reisos pēc 22.00 un 23.00, bet visbiežāk pat gadās tā, ka vilcienā ir pārāk karsts, kad pat būtu vajadzība atvērt logu, tāpēc neuzskatu ka nevajadzētu šādu sviestu gvelzst...
Ko var rakstit - nebrauciet! Ko tad man darīt! Ar kājām iet vai?
mums pasažieriem neinteresē kas kā jums tur mēs maksājam un salstam jūs to sajēdzat vadiba!!!
jasasezas visiem ciesak tapec-lai siltak!!!
Vispaar vilcieni ir ljoti uzticami. Braucu ar tiem katru dienu. Bet viena reize mani shokeeja...
Ar 7.08 no Asariem braucu uz Imantu. Vilciens kaveeja ap 10 min. Dubultos izsleedzaas gaisma saloonaa, laikam arii apkure, jo Dzintaros saaka salt. Ap Lielupi vadiitaajs pazinjoja, ka tehnisku iemeslu deelj nebuus apkure un gaisma, aizmuguree esot tuksh vilciens. Bet ko lai ar to tuksho vilcienu dara - paskataas, kaa izskataas tuksh vilciens ?XD Nekaadas paarseeshanaas biljetes i nedeva. Tā nu pa melnu tumsu braucaam. Imantaa biju ap 20 min peec paredzeetaa laika, nokaveeju 4 autobusus un 1. stundu.
Nado zanimatsja seksom, budet teplee!
ivar tu tak sito jau pagasgad rakstiji cik var hahaha