Pasažieru vilciens - apkalpošana
Tātad. Vakar 18. jūnijā, izmantojot AS Pasažieru vilciens pakalpojumus gribēju nokļūt no Rīgas uz Madonu ar vilcienu "Sigulda-Rīga-Gulbene" plkst. 18:40. Taču ne viss bija tā kā tam jānotiek. Apmēram, pēc Lielvārdes pieturas vilciens vienkārši apstājās meža vidū un nekustējās ilgu laiku. Mašīnists skraidīja no viena vilciena gala uz otru, turot pie auss telefonu un tēlojot, ka ir baigi aizņemts, neatbildēja un konduktoru prasībām izskaidrot, kas tad īsti ir noticis. Pēc 20 min. vilciens sakustējās, taču jau nākamajā pieturā, laikam "Skrīveri" tas atkal apstājās un mašīnists atkal sāka kaut ko meistarot. Konduktores paskaidroja, ka vaina ir kaut kados vados, tāpēc šis tur taisa. Labi, braucām tālāk, taču atkal apstājāmies Aizkrauklē, kad daudzi pasažieri vienkārši kāpa ārā, zvanīja paziņām un mēģināja sarunāt transportu uz mājām. Man likās nepieņemami, ka šādos apstākļos, kad vilciens kavējās kādas 2 h netika noorganizēts autobuss, vai kāds cits vilciens, lai nogādātu pasažierus mājās. Visiem AS Pasažieru vilciens bija vienalga, kā cilvēki nokļus mājās. Vakars bija auksts, un daudzi gāja stopēt, jo autobusi vai citi transporta līdzekļi tik vēlu vairs negāja.
Sen bija laiks nomainīt tos vecos dīzeļus, kas veic garos maršrutus, vai arī jāgādā, lai pasažieris tiktu mājā, nevis egoistiski izlikties, ka visu var salabot un viss notiks. Vismaz naudu vecām tantēm, kas līdz gulbeinei brauca varēja atpakaļ atdot. Stulbums kautkāds!
Komentāri (6)
Tas pie mums saucas "zvans draugam"! Paskaidrošu: ja vilcienā kaut kas notiek un mašīnists pats nevar saremontēt, tad viņš zvana mašīnistam-instruktoram kurš dod norādījumus ko un kā darīt.
Ir vēl viens knifs: vilcienu Rīga-Gulbene un vēl daudzus citus vilcienus vada mašīnists bez mašīnista palīga un ja saplīst kaut kas, tad mašīnistam ir jāapstājas un jāizpilda viss, kas ir rakstīts instrukcijā lai vilciens neaizripotu un tikai tad viņš var atstāt vadības kabīni. Ja būtu mašīnista palīgs, tad būtu savādāk!
Bet mūsu vadība nedomā par tiem, kas strādā šajos vilcienos, domāju ka šis mašīnists vēl dabūja pa kaklu no Pļešanova kunga, jo šis kungs tāpat kā daudzi citi kungi gudri runāt prot, bet diemžēl runas nesakrīt ar darbiem!
Vilcieni ir veci un ja mēs viņus pieņemtu tā, kā tas ir rakstīts instrukcijā, tad 99% vilcienu paliktu depo stāvēt, jo remonts tiek pildīts ļoti nekvalitatīvi. Remontnieki ne par ko neatbild! Par visu atbild tikai un vienīgi mašīnists!
Turklāt mūsu gudrie ir izdomājuši, ka vilcienu var apkalpot viens pats mašīnists, bez palīga, kaut gan ražotājs ir noteicis, ka šīs konstrukcijas vilcienus ceļā apkalpo divi cilvēki, bet kuru tas tagad intresē! Nevienu!
Ekspluatācijas ceha priekšnieki ir aizņemti tikai ar vienu lietu: kā saglabāt savu krēslu un novelt no sevis jebkādu atbildību!
TĀ KĀ CIENĪTIE PASAŽIERI- NEBRĪNATIES, JA VILCIENS APSTĀJAS MEŽA VIDŪ! TAS A/S"PASAŽIERU VILCIENS" IR NORMĀLA PARĀDĪBA UN KAMĒR MŪSU KOLEKTĪVU VADĪS TĀDI KUNGI KĀ PĻEŠANOVS, STRAUTMANIS NEKAS NEMAINĪSIES, JO ŠIE KUNGI DARĪS VISU LAI NEDARĪTU NEKO!
AR VIŅIEM IR TIEŠI TĀPAT KĀ AR MŪSU VALDĪBU - BAIDĀS UZŅEMTIES JEBKĀDU ATBILDĪBU!
jaa, bet vilcienu biletes ir tik dargas, ka autobusu biletes, protams, ka uz Gulbeni izveloties, vai man no Rigas braukt ar autobusu vai vilcienu par to pasu cenu, tad labak izvelos es braukt ar autobusu, jo autobusam ir klimata kontrole un augstie sedekli, komforts ir daudz augstaks.
taa i ka izmanto vilcienu:D
Ko jūs te ecējaties!
Tas vilciens tāpat tiks noņemts drīzumā! Tāds pats liktenis gaida arī Liepājas un Ventspils vilcienus! Jā ne visai ilgi šie skraidīja!
Dīzeļi ir novecojuši un tas ka no ārpuses viņš ir "uzprišināts" vēl jau nenozīmē, ka arī tehniski viņš strādā perfekti!
Nu nedomāju, ka vilcienu Ventspils-Rīga-Ventspils noņēms, jo 1 kārt vilciens ir pieprasīts, vienmēr ir pasažieri un pietiekoši, 2 kārt līgums pārrakstīts uz 4 gadiem, bet Ventspils vilciens pat gadu vēl nenobrauca.
Mīļie cilvēki, var padomāt, ka jūsu dzīvē ir vis tik labi, ka nekas nelūst, nekas nenotiek?Atceraties-kādā valstī mēs dzīvojam!Te taču nav par ko brīnīties, tas pats mašinists ir vienkāršs strādnieks, tāpat daudzi, kas lieto vilcienu ir tādi paši vienkārši cilvēki.Tapēc būsim pacietīgi.Starpcitu vilciens ir tomēr labākais transports.