Pārdevēja veikalā "Kumode" Galerijā Centrs - Pārdevēja veikalā "Kumode" Galerijā Centrs
Lielu vilšanos sagādāja pārdevēja veikalā "Kumode" Galerijā Centrs - ierados tur minūtes pirms slēgšanas un gribēju piemeklēt sev vajadzīgos diegus. Tikmēr pārdevēja pļāpāja pa telefonu (stacionāro - tātad uzņēmuma) un ne jau par darba lietām, izklausījās pēc sarunas ar draudzeni. Neatraujoties no telefona, pateica, ka veikals slēdzas pēc 2 minūtēm un turpināja sarunu, to beidzot paziņoja man, ka veikals ir slēgts. Tā kā nepaspēju izvēlēties meklēto, noliku divas diegu krāsas uz letes, pasakot paldies un devos prom. Pārdevēja pakaļ nelaipnā balsī: Pirksiet? saņemot atbildi nē, atcirta - ko tad Tu te nomet, atliec atpakaļ.
Biju šokā par tādu attieksmi pret klientu - 1. nelapinību un neapmierinātību, ka ierados veikalā, 2. sarunāšanos pa telefonu, kamēr veikalā ir klients + vēl man kaut ko sakot ar telefonu pie auss, 3. iespēju pateikt tādas frāzes kā - ko nomet, atliec atpakaļ KLIENTAM.
Saprotu, ka veikals slēdzas, bet vai tādā gadījumā nav vienalga jāievēro kaut elementāra pieklājība pret klientu?
Komentāri (11)
A klientam pret pārdevēju nav elementāra cieņa un pieklājība jāizrāda, ja nepirki, kādēļ nevari nolikt vietā????
Nu nafig vispār jāiet uz veikalu pēdējās minūtēs steigā kaut ko pirkt? Vai tad tev naktī tie diegi būs vajadzīgi?
Tā gan, visi jau tikai domā, ka pārdevājam jābučo pakaļa klientam, bet paši?Nosviež uz letes, vēl gan jau noburkšķēja, un tagad sudzās, ka slikti apkalpo, kā diez pati jūtās, kad veikals jāslēdz ciet, mājās gribās, bet ienāk vēl kāds! Nevar jau pastāvēt savstarpēja cieņa, ja vienam tās nav!
Ja stāvētu un meklētu āķīšus, kur pakarināt, tad arī nebūtu labi - es atrastos tur, kad veikals slēgts, tāpēc arī tika mierīgi nolikts, pasakot Paldies. Vai tad tas nav pārdevēja pienākums palīdzēt pircējam kaut atrast nepieciešamo, nevis turpināt telefona sarunu? Tā tiktu ātrāk prom, gan es gan viņa :)
jajau pirms darba laika beigām - tad jau varbūt arī stundu vai pusstundu pirms neiet, lai mierīgi slēgtu veikalu. vai tad darba laiks nav laiks līdz, kuram veikals ir ATVĒRTS? vai arī tas ir attiecināms uz darbinieku kā laiks, kurā viņam jāpamet veikals?
Runa ir par pienākumiem, kas jāpilda, ja esi izvēlējies tādu darbu.
hhheeehhh - laikam nekad neesat pircis/pirkusi neko steigā?
Pieaugušam cilvēkam ir jāprot saplānot savs laiks tā, lai tas netraucētu citu cilvēku darbu, that's all. Jūs nepaspējāt izvēlēties meklēto, jo jums nebija pieticis laika, jo jūs nebijāt laicīgi ieradusies veikalā, un pārdevēja bija nepieklājīga tikai tāpēc, jo jūs nosviedāt tos diegus vai diezin ko uz tās letes, (darot to apzināti), un tadejādi izrādot tādu pašu nepieklājību pret veikala darbinieku :) Pārdevēju viegli var attaisnot.
Daudzi pircēji nesaprot, ja veikals strādā līdz 20:00 (piemēram), tad darbiniekiem arī maksā līdz tiem 20:00, ne minūti vēlāk, bet tas, ka darbiniekam pēdējā pusstundā ir vēl daudz darbu jāpadara, lai sagatavo veikalu aizvēršanai, tas jau nevienu pircēju neinteresē, lai tik strādā, smaida, konsultē. Ir jāievēro elementāra lieta- dažas minūtes pirms veikala slēgšanas nevajag iet iepirkties, pasaudzēsiet nervus sev un citiem!
Tu laikam esi atsaldēta tizlene. Nav ko vilkt savu dirsu 2 min pims aizslēgšanas veikalā. Tie nabaga pārdevēji tā jau ir nobesīti, un vēl ja kāds izdomā ievilkties pēdējās minūtēs tad tas ir uz nerviem krītoši, parukā tu kaut kādā veikalā ta redzēsi! ;)
Ja jau pārdevēji tik nervozi, varbūt viņiem pameklēt citu darbu, kur nevazājas riebīgie pircēji?!
Saklupāt meitenei virsū, bet: 1) ne jau visiem ir laiks vazāties pa veikaliem pa dienu, citi ieskrien pēc darba, un tad arī sanāk pēdējās minūtes pirms slēgšanas, tas nenāk prātā? 2) vai tiešām darba laikā pārdevējām ir jākārto savas klaču lietas? Nevarēja paciesties līdz veikala slēgšanai?
to Iveta: "Ja jau pārdevēji tik nervozi, varbūt viņiem pameklēt citu darbu, kur nevazājas riebīgie pircēji?!" .. pēc šī teikuma var atbildēt tik daudz, tik daudz, ka pilnīgi neredzu nekādu jēgu atbildēt, tāpat neko negribēsi saprast
hhheeehhh - viens no daudzajiem darbiem darba laika pēdējā pusstundā bija domāts pļāpāšana pa telefonu?
Nu ārprāts, kur mēs dzīvojam ...un kur palika jūsu runāšanas prasmes tajā brīdī, kad jūs ienācāt veikalā? Vai jums pārdevēja bija nepieciešama? Ja jūs PATI izvēlējāties materiālus, kāpēc pārdevēja nevarēja tajā brīdī runāt pa telefonu? Vai viņai vajadzēja uzreiz nolikt klausuli pēc jūsu ienākšanas veikalā un skatīties jums mutē visu laiku? Jūs taču nejautājat skaidrā valodā, lai viņa jums palīdz! Viņa jūs pabrīdināja par to, ka veikals tūlīt slēgsies ciet (ja jūs to pati nepamanījāt), lai jūs objektīvi novērtētu, vai paspēsiet izvēlēties un iegādāties savu iecerēto pirkumu laicīgi. Galu galā, atkārtošos, ieejot veikalā DIVAS minūtes pirms tā slēgšanas, jūs vēl gribējāt, lai pārdevēja smaida, gaida un priecājas par to, ka kāds iepērkas ārpus darba laika ? Es vienkārši nesaprotu jūsu loģiku! Jūs pati nepaspējāt izvēlēties, bet tā taču nav pārdevējas vaina, vajadzēja nākt ātrāk un viss! Gandrīz jebkurš cilvēks rīkotos identiski pārdevējas vietā. Vienīgais, pieļauju domu, ka viņai nevajadzēja būt tik rupjai, bet šo rupjo izturēšanos pret sevi jūs pati izprovocējāt, nometot tos diegus uz letes. Dots devējam atgriežas
Kristīne123 nu tu esi tāāāāda daune, ārprāts!
Pričom pēdējā pusstunda tu tak ievilkies veikalā 2 min pirms slēgšanas, tas vispār ir ētiski un pieklājīgi?!
Es arī strādāju veikalā agrāk, tikko kā bija 21:00 viss... visu kasi noslēdzu nost un man vienalga ka tas cilvēks ievilkās nu tiešām 2min pirms slēgšanas, pateicu-nāc rīt un viss. :D