Pakalpojumu kvalitāte - Rīgas satiksme transporta saraksti
Gribu sūdzēties par to, ka sabiedriskais transports kursē pēc sava saraksta tikai retos gadījumos. 24. Autobuss, 9: 21 Baltāsbaznīcas ielā, uz centru (Abrenes) , atnāca laikā, kas jau ir brīnums, bet nez kāpēc pieturā "Melīdas iela" vadītājs nolēma pastāvēt ar atvērtām durvīm 5 minūtes, bez jebkādiem paskaidrojumiem. Varbūt vadītājam nenāk prātā, ka pasažieriem varētu būt nepieciešams pārsēsties citā autobusā/trolejbusā un cilvēkam ir saplānots ceļš? Protams, ka nokāvēju uz savu nākamo transportu, nokāvēju darbu. Ja tas būtu vienīgais gadījums, tad es vēl varētu saprast - katram gadās neveiksmīgas dienas, bet kad tādas situācijas jau ir sistēmātiskas... Piemēram vakar, 04.10.2022, gaidot 3. Trolejbusu 9.39 Sarkandaugava uz centra pusi, tas vienkārši neatnāca, paveicās, ka vismaz 11. Autobuss atnāca laikā un spēju aizbraukt. Ļoti ceru, ka Rīgas satiksme tomēr spēs sakārtot savu darbību
Komentāri (1)
tak viņiem,diemžēl pie pakaļas tas viss. Viņi sēž uz mīkstiem krēsliem un nekrata, kur kas steidzas
ar 24. vienmēr problēma ar saraksti. ir pat rakstītas sūdzības pa pastu viņiem 0 emocijas