OTTO - pārdevēja
Jaunā pārdevēja veikalā otto, kura šķietami strādā veikalā citu pārdevēju atvaļinājuma laikā ir vienkārši katastrofa.Nelaipna apakalpošana, izskats nepieņemams. Dzīvoju šajā rajonā jau ļoti ļoti sen un cik atceros, tad šajā veikalā pārdevējas[protams, ne visas] nav izcēlušās ar laipnību, īpaši vakara stundās. Saprotams, ka darbs nogurdina, bet der atcerēties, ka uz katras pārdevējas vietu stāv vēl vismaz 100 cilvēki. Varbūt otto vajadzētu padomāt par kārtīgu mārketingu un veikala struktūru maiņu. Un vēl viens ieteikums otto - Tas, ka Jūs esat vienīgais veikals apvidū, nedod Jums tiesības par cilvēkiem ņirgāties ar savām uzskrūvētajām cenām. Vispār prasītos, lai kāds cits veikals atvērtu savu filiāli Helmana apvidū, noteikti ar ģimeni ietu tur, kaut vai tīri protesta dēļ.
Komentāri (5)
Uldis Otto!
Cik var prasīt no cilvēkiem bezgalīgu smaidu, laipnību, verdzību par grašiem? Cilvēkam maksā kapeikas, atnāk mājās, raudāt gribas, jo ēst īsti nav ko, māja nolaista, spēka nav, jo naudas nav.
Protams, ka pieklājību zaudēt nevajag, bet ja jau tik gudrs, tad ej un prasi no valdības, lai maksā lielāku algu.
Odze!Algas labākas būs tikai, tad kad parādīsies kvalitatīvs darba spēks.Strādās kvalitatīvi un radīs stabila darbinieka iespaidu, kā arī ar attieksmi!Būs i laba alga, būs darba devējam vēlēšanās noturēt darbinieku un paugstināt algu.Diemžēl šāds darba spēks mums LV ir maz atlicis.KLIENTAM NAV JĀCIEŠ NO TĀ KA ESI TUPA APROBEŽOTA PĒRDEVĒJA.
Padomjlaikos nesapratu, kādēļ budži bija jāizsūta, toties šo 20 gadu laikā esmu nonācis pie secinājuma, ka tie bija šeit pat jāliek pie sienas .Pat pašās atpalikušākajās valstīs pret darbiniekiem ir labāka attieksme kā šeit, kur saimnieks ar saviem strādniekiem var rīkoties ka tik ienāk prātā, kā ar lopiem.
Не возвращают вовремя деньги за возвращенный товар. Надо несколько раз звонить и писать с требованием.