Ortodonte Ilvita Pumpuriņa - Slikti izpildīts darbs
Bezjēdzīga laika un naudas tērēšana! Nekad neko līdzīgu sastapis nebiju. Sākas viss ar to, ka pacients atnāk un stundu (vai pat vairāk) gaida savu rindu (nevienu reizi pa 2 gadiem, nebija pieraksta laikā) Kad nu Tu beidzot sagaidi savu kārtu, ienākot kabinetā un apsēžoties krēsla, Tu dzirdi, kā Tavs “mīļākais” ārsts aprunā citus pacientus un ārstus. Bet mans mīļākais moments ir tad, kad pie dakteres Pumpuriņas atnāk viņas jaukais dēls Jānis (neesmu pārliecināts, ka viņu sauc Jānis). Tad kad viņš atnāk, daktere pamet savu darbu nepabeigtu un skrien runāties ar dēlu (man tā notika kad lika breketes un vairākas reizes kad mainīja loku). Bet jaukākais un “profesionālākais” no viņas puses, bija lēmums likt breketes apakšžoklim pēc 8 mēnešiem kā uzlika breketes augšējam žoklim. “Paldies” dakterei Pumpuriņai, par iztērēto naudu un laiku! Tagad jāsāk visu no jauna. NETĒRĒJIET SAVU LAIKU, NAUDU UN NERVUS! Pie šī daktera tas nav vērts
Komentāri (8)
Tātad. cienījamais autors ir izcils profesionālis, kurš zin kā un kad jāliek breketes, labāk par ārstu:DDD
Biju pie vairākiem ārstiem un visi teica, ka apakšžoklim ir jāliek maksimums pēc 4 mēnešiem. Tagad, kad sākam visu procesu no jauna, saka to pašu.
Un kā jūs varat saprast, tā nav vienīgā problēma. Protams, ka katram ārstam ir sava ārstēšanas metode, bet tāda attieksme pret pacientu nav pieļaujama
Secinu,ka Jūs esat no tiem pacientiem,kas vazājas no viena pie otra un trešā ārsta un meklējat visādas vainas.
Nu protams, ka katram ārstam ir normā tāda attieksme pret pacientiem. Un ir norma aprunāt tos un laist savu dēlu kabinetā, kad liek breketes. Ziniet, jūs gribat aizstāvēt, bet jums tas slikti sanāk (ļoti slikti). Un arguments, ka esmu pacients kurš skraida pa vairākiem ārstiem liek smieties, jo nedomāju ka ir slikti satraukties par savu veselību.
Jūs tikai bļaustaties internetā vai arī pašu dakteri informējāt? Te visi gudri aplikt ārstus, bet paši ne par gramu nav labāki.Nevajag jau iedomāties,ja maks;ajat naudu,tad varat atļauties irst virsū.
Es visu saprotu. Tagad, kad jums jau argumenti beidzās un jūs “zaudējat”, jūs sākāt pēc citas taktikas darboties : “Labākā aizsardzība - uzbrukums”. Bet nekas, neiztaucieties. Un ja runāt par to, ka jūs uzrakstījāt “dirst virsu”, tad nedaudz sāciet iedarbināt savas smadzenes. Un vismaz cientieties saprast, ka tādas sūdzības raksta, lai citi cilvēki zinātu kāds ir dakters un tt.
Man ar šo arsti ir sens un labs kontakts ārsts-pacients. Šobrīd varu pateikt ka ir bieži jauzgaida kāds brīdis lai tiktu kabinetā,bet tā nav mirstamā kaite. Visi mēdz kavēt. Tas nevienmer liecina ka ārsts ir vainigs, varbūt kāds pacients kavēja... Arste vienmēr ir ļoti gadīga un akurāta savā darbā, mani vienmēr laicīgi brīdina par kadiem papildus izdevumiem. Kapec, platites un tml. Par cik tagad ir ļoti daudz niknu un uzvilktu agresīvu cilvēku, es izvēlos viņu un zinu ka kabinetā man nekad neliks justies neērti. Un neesmu redzejusi jau 3 gadus kā viņas dēlu un dzirdejusi aprunāšanu...