www.sudzibas.lv Oranž Garaž Nekompetence, krāpšana

Oranž Garaž - Nekompetence, krāpšana

Wow, šis kantoris joprojām darbojas!?

Šodien braucu garām; biju šokā! Man likās, - sen jau noklājies (pēc tik daudz sūdzībām, un, dzirdēju, tiesas lietas arī esot bijušas?)

mana pieredze:

gadus 5 atpakaļ biju tur ar manu klientu / paziņu (cilvēks ar mašinām nav sastīts - nesaprot; tāpēc prasīja man sastādīt viņam kompāniju šinī servisā, lai paskaidrotu darbiniekiem ko tieši vajag darīt / labot) .

Auto - lexus, sedāns.

Atbraucām, pirmkārt, uz regulāru apkopi (eļla, filtri, ritošās daļas un šķidrumu pārbaude) , ļoti raksturīga skaņa (“granāta”) , un nelielas problēmas ar elektroniku (pēdējais atrisināts netika - tā saucamais "Elektriķis" viņem tur - pilnīga nulle, - mans subjektīvais viedoklis) . Elekrtosistēmu “diagnostiskais” aprīkojums, manuprāt, viņiem ir ķīniešu feiks. Plus, viņu tā saucamais “Elektriķis” nejēdz ne velna no kļūdu kodiem, un skatās internetā ko viņi nozīmē. Tas pat nav smieklīgi.

Bet nu… par ritošo… es, pēc skaņas, zināju, ka problēma ir ar “granātu” (ārējais pusass šarnīrs kraukšķ ļoti raksturīgi izgriežot Stūri – tur pat nav jābūt ekspertam) . Bet šitie apgalvoja, ka tas esot stūres mehānisms (reika) . Mans klients izvēlējās ticēt viņiem, jo tomēr viņi taču, kā nekā, “profesionāļi”:) ) ) (un es – sieviete; ko ta es saprotu, vai ne!:)

nu, super… samaksāja kopumā pie 600 eiro par šo visu pasākumu. “granāta” nojuka pēc trīs dienām (pie depo, lidostas apkaimē iestrēga; labi vēl, ka brauca ar nelielu ārtumu, savādāk varēja slikti beigties) .

Bet atgriežamies pie paša oranž garaž servisa… klāt visam iepriekšminētajam… kad pieņēmām mašīnu, konstatējām, ka ir demontētas detaļas un nomainītas pret citām, kaut kādām vecām. Bremžu diski leksusa īpašniekam bija pilnīgi jauni (nesen mainīti citā servisā) . Šitie (oranžās garāžas "kungi") , acīmredzot, vienkārši demontēja daļas no mūsu auto un ielika to vietā vecas, sarūšējušas. Grūti noticēt, bet viss par to liecināja... It īpaši tas fakts, ka viņiem, uz to brīdi, autonomā, bija tieši tādi paši leksusi.

Pierādīt, protams, neko neizdevās, bet... Konstatējām, ka vairākas labas (jaunas) detaļas no mūsu auto tika demontētas un nomainītas pret vecām. Un pat arī izpildītie remonta darbi bija sliktā līmenī (piem. - salauzts korķis eļlas bāciņai, slikti pieskrūvēta riepa, vadi karājas pie pedāļiem, utt.) .

Ko es varu pateikt…? Iespējams, ka vienam no īpašniekiem ir jurista izglītība, un, līdz ar to, māk noformēt papīrus tā, ka parasts cilvēks (kurš ne īpaši pārzin likumdošanu) , nevarēs (oficiāli) saukt viņus pēc atbildības par tādām lietām, pat ja krāpšana ir acīmredzama… likumu var “apiet” dažādos veidos…

tā kā... Īsāk sakot - neiesaku nevienam apmeklēt šo kantori, jo, personīgi, uzskatu viņus par krāpniekiem.

12.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Oranz Garaz autoserviss Pārstāvja atbilde 13.12.2021

Labdien!

Jau divus gadus kā uzņēmumam ir mainījies īpašnieks. Diemžēl nevarēsim komentēt situāciju, kas radusies 5 gadus atpakaļ.

Ar cieņu- Oranž Garaž

D

Komentāri (1)

G Gulbenietis 13.12.2021

"Kodus skatījās netā, tāpēc ir dunduks" Te jau lašara esi tu saulīt! Lielu daļu kļūdu var atrast pieslēdzot klāt kompi vai lētu diagonostikas iekārtu. Ne visiem ir lieki 5 k labai iekārtai. Un, krutajās līdz ar kodu rādās kļūdas nosaukums. Lētajās rādās tikai kods. Protams, ka čalis netā skatīsies, ko nozīmē kods.

To, ka reika netecēja, tu hren saprastu māt, tāpēc labāk nemurmini. Par granātu ok, uzminēji :D.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes