Oranž Garaž - Krāpšana

Liela paviršība un krāpšana par ko jāpārmaksā 3x, jo personāls parūpēsies par to, lai tu atgriezies. Aizvedu savu auto, jo vajadzēja mainīt sajūgu. Rezultātā mainot sajūgu kārbas vākā tika iespiests ģeneratora vads, ko darbinieki nepamanīja dēļ paviršības. Rezultātā braucot lādējās ārā akumulators un mašīna uz ceļa noslāpa. Izsaucām evakuatoru un auto aizveda atpakaļ uz Oranžgaraž servisu, lai novērš kļūdas, bet meistari apgalvoja, ka ģeneratora vaina. ielika jaunu ģeneratoru, samaksāju, izdzinu no servisa, bet problēma tā pati. Iedegas lampa instrumentu panelī, ka nelādē akumulatoru un mašīna uz ceļa noslāpst. Izsaucām otro reizi evakuatoru, aizvedām atpakaļ uz servisu un šoreiz saka, ka akumulators nestrādā kā vajag. Nomainījām akumulatoru, samaksāju, izbraucu no servisa un atkal mašīna noslāpst uz ceļa. Jau domāju braukt atpakaļ un risināt savādākā ceļā, bet pirms tam nolēmu aizbraukt uz citu servisu un pārbaudīt, kas tieši par vainu. Aizbraucu un man uzreiz pateica, ka ģeneratora vads iespiests kārbas vākā un uz instrumentu paneļa ar melnu izolācijas lentu aizlīmēta akumulatora lampiņa, lai nav redzams defekts no šofera puses. Pietrūka ļoti maz, lai aizbrauktu atpakaļ un parunātu savādākā ceļā ar mazo melnmati ar kucēna acīm, kurš pieņēma manu mašīnu. Šo servisu neiesaku ne vienam.

Atbilde no Oranz Garaz autoserviss Pārstāvja atbilde 04.01.2017

Labdien!

Mēs ļoti atvainojamies, ka bija radusies šāda situācija. Šāda sūdzība līdz mums nonāca tikai nesen, tādēļ iepriekš, nezinādami par Jūsu viedokli, nesazinājāmies ar Jums. Varbūt mēs varam piedāvāt kādu risinājumu? Iespējams vēlieties saņem atlaidi kādam no nākošajiem remontdarbiem?

K

Komentāri (6)

K Klients01 25.01.2016

Netīra iestāde.

J Justine223 26.01.2016

Pievienojos sliktajām atsauksmēm.
Mainījām gan tikai eļļu,pagājušajā ziemā, bet pēctam devāmies ceļā uz Lietuvu, visulaiku bija sajūta,ka kaut kas grab, apstājoties secinājām,ka apakšā nav viss līdz galam saskrūvēts un nācas mesties ceļa malā pašiem zem auto un skrūvēt. Paviršība vai ar nolūku..kas to lai zin

Inženieris 04.02.2016

Kārtējai interneta varonis pie klaviatūras :)

"aizbrauktu atpakaļ un parunātu savādākā ceļā ar mazo melnmati ar kucēna acīm"

F fgjkjgf 12.03.2016

Interneta rakstits, ka tas ir diennakts autoserviss, zvanu 19:30, man rupja tonaa saka, ka vini jau nestrada.

B blue 14.05.2016

Attieksme jau laipna, bet es sarunāju remontu sestdienā. Sestdienā man neatzvana, zvanu, kamēr izdodas sazvanīt - saka divos ķersies klāt un tad līdz 18 salabos. 14 pazvana, ka noslogoti un labos pirmdien. Bet es taču teicu, ka nevaru darba dienā. Vēl piedevām sāk man stāstīt, ka detaļas neesot, nekur atrast nevar. Es atbildēju, ka zinu cenas un tik vecai mašīnai neliktu jaunu kolektoru par 400 eiro, protams, ka lietotu. Nebūtu man operācija bijusi, pats salabotu. Turklāt arī minēju, ka jāmetina kolektors. Es gan laipni atbildēju, ka došu atbildi pirmdien, bet atteicu labošanu un nopirku vajadzīgās detaļas pats. Noplēsa 20 eiro par diagnostiku, kuru es jau pats viņiem biju izstāstījis un būtu arī parādījis, jo to visu konstatēju un tāpēc pie viņiem arī braucu. Jau sestdienā atradu lietotu kolektoru par 20 eiro no pirmā sludinājuma, kaut kā bēdīgi ar viņiem tur.

Un tas viss būtu sīkums, bet, ja tu sarunā servisu uz noteiktu dienu, pavadi to dienu gaidot, taču tev pasaka, ka labos citā dienā - nu tā nedrīkst darīt, tā nav normāla attieksme pret klientiem.

D Diana 22 20.10.2016

Pierakstījos uz noteiktu laiku mainīt riepas, lika gaidīt 2 stundas, tik pat ilgi varētu jebkurā cita vieta mainīt bez iepriekšeja pieraksta

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes