Or Mēbeles - virsmatrača murgainā iegāde
Sadomāju iegādāties gultai virsmatraci.ja būtu zinājusi ,ka tas pasākums pārvērtīsies par murgu,nebūtu ar šo firmu ielaidusies nekādās darīšanās.Vispirms ,viņi atsūtīja nepareizu rēķinu,kad tas tika atsūtīts pareizi,13 oktobrī apmaksāju.Vairākas reizes mēneša laikā zvanīju,gribēju zināt,kad tad....Bet bija tikai tukši solījumi.11 novembrī zvanīju atkal,pagājis gandrīz mēnesis,teica ,ka nākamā dienā matracis būs veikalā.Dēls,šodien 12 novembrī aizbrauca uz veikalu,kur viņu 1,5 stundas izdirsināja/atvainojos, par izteicienu/,bet citu vārdu nav.Beidzot matracis ir dabūts,tikai vēl ir ļoti lielas šaubas par kvalitāti.Pat ienaidniekam neiesaku kaut ko pasūtīt šai veikalā,kā vispār tāds var eksistēt.
Komentāri (2)
Nesen vēl te viens no 'OR Mēbeles' pacēla vairākas vecās sūdzības un taisnojās, ka strādā normāli un ka sūdzības par viņiem raksta viņu bijušais darbinieks. :D
Tagad nu nezinu, ko domāt, kam taisnība.
Saubos, ka to raksta darbinieki. Bet 90% parliecinats par cilvekiem, kuri pie viniem pirka kaut ko un palika neapmerinati. Starp citu es ari. Bet es pagaidam neko nerakstisu, mans pasutijums vel nav gatavs, Savu gultu gaidu jau vairak neka menesi, Vot ta ir anekdots :D
Ja gribi uszinat, kuram ir taisniba, brauc pie viniem un pasuti kaut ko, tad uzzinasi