Oppozit - Slikts serviss
Vēlos brīdināt par nepatīkamo atgadījumu autoservisā Oppozit. Atbraucu pārbaudīt automašīnas kondicionieru sistēmas hermētiskumu. Servisa darbinieki pieslēdza manas automašīnas kondicionieru sistēmai slāpeklī no balona. Uz balona bija reduktors, bet neredzēju uz kādu spiedienu tas bija noregulēts. Palaida slāpekli un pēc 10 sekundēm iekšā auto salonā notika sprādziens. Bija uzsprādzis salona radiators un tas daļas izsita caurumu salonu gaisa sadalīšanas korpusā (Torpedā) . Viss salons bija spilgti zaļš - kondicionieru eļļa bija visur. Eļļu, kura bija redzama, servisa darbinieki bija notīrījuši, bet zem paneļa viss bija zaļš un eļļa vēl joprojām tek uz kājām. Tagad dēļ cauruma salonā iekšā pūš auksts gaiss. Servisa atbilde bija ka ta dažreiz gadās un iedeva tāmi remontam - aptuveni 400 eur. Serviss savu vainu neatzīst un nepiekrīt nekādiem kompromisiem (sadalīt remonta summu) . Īpaši neiesāku šo autoservisu lietotu auto īpašniekiem jo servisa vadība saka ka tā gadās vecajām mašīnām (man ir 2002. Gada izlaiduma auto) . Kur bija kļūda? Vai pārmērīgs spiediens iedots sistēmā vai arī radiatora nolietojums? Tagad grūti atbildēt uz šo jautājumu. Un man ir jautājums servisam - ja jūs zināt ka tā notiek, varbūt vajag brīdināt klientus pirms darba uzsākšanas un nedod tik lielu spiedienu sistēmā ka jaunajiem auto.
Komentāri (3)
Traģēdija, bet tik tiešām tā dažreiz gadās. Reti, bet gadās. Es lasot saprotu, ka nabaga auto īpšniekam nav pilnīgi nekāda saprašana par auto kondiconieru darbību, tas ir normāli protams, bet tāpēc nevajadzētu sūdzībā savus dīvainos apgalvojumus ielikt. Slāpekli neviens nepūš kondicionieru sistēmās un es neticu, ka Opozits pliku balonu ar reduktoru slēdz klāt. Īstais (lielais) spiediens rodas tikai tad, kad iedarbina auto dzinēju un ieslēdz kondicionieri (kompresoru). Ja automāšīnā ir kāda detaļa / savienojums ar vāju hermētiskumu, tad tā var gadīties. To 100% servisa darbinieki ir skaidrojuši. Tiešām tā gadās.
Slikti, ka Jūs neticat ka Oppozit darbinieki slēdz klāt balonu un caur reduktoru laiž iekšā kondicionieru sistēma caur reduktoru gāzi ar spiedienu 25 bar. Bet tieši ta viņi dara un paši to visu stāstīja un radīja uz vietas. Viņi teica ka iedeva 25 bar, bet darba spiediens kondicionieru slodzes laikā 35 bar. Pielikumā ir sekas tam visam - uzsprāgušais radiators no 2 pusēm un korpuss. Un ja būtu nehermētisks radiators tad tas uzreiz laistu garām spiedienu, bet ne gaidītu 10-15 sekundes lai pēc tam uzsprāgt abas pusēs, vai nē?
Oppozit neizraisa uzticību. Atbraucu norunātā laikā, meistara nav, telefonu neceļ, neatzvana. Birojs izskatās tā, it kā vēl nav paspējuši ievakties, lai gan tur atrodas jau kādus 20 gadus.