Oppozit Sia - Attieksme pret klientu
Šo servisu varu rekomendēt tikai tiem, kas grib vienkārši uzpildīt kondicionieri vai nopirkt radiatoru. Bet ja vajag kārtīgā mehānika pakalpojumu, tad labāk braukt prom, jo tur tādu man liekas 1 cilvēks, kas visu paspēt nevar.
Manā gadījumā vajadzēja nomainīt gultni kompresorā. To izdarīja dienas laikā, bet jaunu siksnu neuzlika, jo tā nederēja. Nākamajā dienā, pirms braukšanas pakaļ mašīnai, piezvanīju un sarunājam, ka līdz es atbraukšu, tie nopirks jaunu siksnu un uzliks līdz 12: 00. Es atbraucu ap 13: 30 un izrādās, ka tie manai mašīnai pat nav pieskārušies. Siksna nebija pat pasūtīta. Manā klātbūtnē pasūtīja siksnu un uz 16: 00 tai vajadzēja būt klāt. Es nolēmu nebraukt prom bez kondicioniera un pagaidīt kamēr man to siksnu uzliks. Sēdēju 3 stundas, siksnu atveda ap 16: 40 un atkal nekas nenotiek. Prasu kas pa lietu, atbild ka jāgaida kamēr mehāniķis atbrīvosies. Gaidīju stundu, tad izgāja pie manis menedžeris un atdod man siksnu. Prasu kas par lietu, kas man uzliks? Un te nāk vaļā klāji meli. Saka, ka siksnas uzlikšana nebija paredzēta, tikai pirkšana. Es šokā. Šitā melot acīs klientam... Prasu, tad kāpēc man to siksnu uzreiz neatdevat? Neko neatbild. Beigās vēl izrakstīja rēķinu par 30 eur lielāku, nekā bija sarunāts. Izradās, sarunājot cenu, viņi nesaka, ka tur vēl būs pvn. Izsalcis, dusmīgs aizbraucu prom uz citu servisu, kur man 10 min laikā to uzlika. Dēļ viņiem tika nokavēts pasākums darbā, nostāvēju lielā piektdienas sastrēgumā un nervi čupā. Vēlāk mēģināju labvēlīgi sarunāt, lai palabo rēķinu un iedo atlaidi, jo siksna netika uzlikta, bet nekā... Tāpēc izdomāju šeit uzrakstīt.
Vienkārši cūciska attieksme pret klientu ar klajiem meliem.
Pievienot komentāru