www.sudzibas.lv Operators Tele Slikta attieksme pret klientu

Operators Tele - Slikta attieksme pret klientu

Šodien 03.10.2017. Plkst 09.15 griezos Tele2 ar pretenziju par telefonu kuru iegādājos pa 499.00 euro,telefons karsa izmantojot internetu un pa brīdim uzkarās.
Man pārdevēja sabļāva virsū ka man vienīgam brūkot telefoni un plīstot,ka es speciāli to darot. Pārdevējaij esot augstākā izglītība un viņa redzot ka man vienīgam plīstot telefoni,telefonu iegādājos o2.11.2017.g.
Itkā 14 dienu laikā preci drīkstu atgriest atpakalj caur meistaru parbaudi tsc.lv
Biju spiests paņemt telefonu atpakalj jo uz mani sāka bļaut ka man vieīgam visādas vainas notiekot ar telefoniem .
Tā laikam ir jabūt ka klientus norej sabljauj virsū.
Tele2 ir nepieklajigi pārdevēji. Ne visi bet ir.
Turpmāk Tele2 izmantošu tikai viņu miskasti kur izmest čekus braukšanas biļetes.

B

Komentāri (3)

C critical thinker 03.11.2017

ko, lūdzu? kas tev tur dienas laikā sakarsa?

smejiesvesels 03.11.2017

Galva sakarsa...????

L Lode juniors 04.11.2017

Normāls Latvietis esi! ????????????
Pastāsti man, kā tu vari iegādāties telefonu 2 dienas atpakaļ un sūdzību uzrakstīt mēnesi atpakaļ par to kas notiks pēc mēneša? Tu varbūt varētu mēģināt arī saprotamāk uzrakstīt jo citādi šis izskatās pēc neveiksmīga nomelnošanas mēģinājuma kur tu esi palicis zaudētāja lomā savas gramatikas, nezināšanas un idiotisma dēļ! Gribētu redzēt kā tu tiktu galā ar tādiem klientiem kā tu pats ja tev dienā būtu jārunā ar kādiem 100 tādiem pašiem.???? Neuztaisies balts un pūkains šajā situācijā ja noteikti ka tāds nemaz nebiji.????

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes