Operators Tele - Slikta attieksme pret klientu
Šodien 03.10.2017. Plkst 09.15 griezos Tele2 ar pretenziju par telefonu kuru iegādājos pa 499.00 euro,telefons karsa izmantojot internetu un pa brīdim uzkarās.
Man pārdevēja sabļāva virsū ka man vienīgam brūkot telefoni un plīstot,ka es speciāli to darot. Pārdevējaij esot augstākā izglītība un viņa redzot ka man vienīgam plīstot telefoni,telefonu iegādājos o2.11.2017.g.
Itkā 14 dienu laikā preci drīkstu atgriest atpakalj caur meistaru parbaudi tsc.lv
Biju spiests paņemt telefonu atpakalj jo uz mani sāka bļaut ka man vieīgam visādas vainas notiekot ar telefoniem .
Tā laikam ir jabūt ka klientus norej sabljauj virsū.
Tele2 ir nepieklajigi pārdevēji. Ne visi bet ir.
Turpmāk Tele2 izmantošu tikai viņu miskasti kur izmest čekus braukšanas biļetes.
Komentāri (3)
ko, lūdzu? kas tev tur dienas laikā sakarsa?
Galva sakarsa...????
Normāls Latvietis esi! ????????????
Pastāsti man, kā tu vari iegādāties telefonu 2 dienas atpakaļ un sūdzību uzrakstīt mēnesi atpakaļ par to kas notiks pēc mēneša? Tu varbūt varētu mēģināt arī saprotamāk uzrakstīt jo citādi šis izskatās pēc neveiksmīga nomelnošanas mēģinājuma kur tu esi palicis zaudētāja lomā savas gramatikas, nezināšanas un idiotisma dēļ! Gribētu redzēt kā tu tiktu galā ar tādiem klientiem kā tu pats ja tev dienā būtu jārunā ar kādiem 100 tādiem pašiem.???? Neuztaisies balts un pūkains šajā situācijā ja noteikti ka tāds nemaz nebiji.????