Opel centrs Auto Blitz - Slikts serviss
Pagājis jau gads un pāris mēneši, bet tas lietas būtību nemaina!
Ilgi nācās mocīties meklējot meistarus, gaidot rindās, bet tā arī nekas netika atrisināts!
Pagājušā gadā iegādājos Auto Blitz (Opel centrs Skanstes ielā) Opel Insignia, kur, protams, tikai reklamēta, kā pārbaudīta pēc visiem viņu punktiem un gatava nākamajam īpašniekam kalpot godam!
Viss virspusēji bija kārtībā ar auto, ar auto bija tiešām patīkami braukt, gāja arī viss ļoti super, mīksti un dinamiski līdz brīdim, kad pēc aptuveni 10000 nobrauktiem kilometriem pēc pirkuma veikšanas, bija pienācis laiks mainīt zobsiksnu, ko izvēlējos mainīt pie tā paša dīlera, kur tika iegādāts auto, jo tur notiekti izdarīs visu, kā vajag, autiņš salīdzinoši svaigs, tāpēc krūmu meistariem šo darbu nevēlējos uzticēt!
Sazinājos, lai pierakstītos uz zobsiksnas maiņu un telefona sarunā piedāvāja un vienojāmies, ka pie vienas reizes arī būtu prātīgi nomainīt sadales vārpstu ķēdi, lai vēlāk nebūtu dubults darbs jādara, jo pēc nobraukuma arī drīz vajadzētu mainīt to ķēdi! Labi, kas jādara, tas jādara un norunātajā laikā aizdzinu auto uz Opel centru minēto darbu veikšanai.
Norunātajā laikā ierados pakaļ auto, nācās vēl mazlietiņ uzgaidīt, jo aizkavējās, bet tas viss ir sīkums!
Norēķinājos par padarītajiem darbiem, saņēmu auto un braucu uz mājām! Braucot mājup caur Rīgu, vēl īsti nekādas izmaiņas nevarēju just auto dinamikā, likās, ka viss ir kārtībā, līdz brīdim, kad izbraucu uz šosejas! Uz šosejas jau tā drošāk varēju uzspiest uz pedāļa, jo ir droši, ka nekāda siksna neplīsīs vairs, bet jūtu, ka auto ļoti smagi, ar lielām vibrācijām pa visu auto un ļoti smagi uzņem ātrumu, lai gan, pirms šo darbu veikšanas mašīna vienkārši lidoja!
No sākuma vēl tā īsti nesapratu, aizbraucu līdz savam galamērķim, braucu pa pilsētu un skatos, ka mistiski zemu degvielas patēriņu uzrāda. Braucot uz 60 rāda, ka ap 2.0 - 2.5 kas nekad nav bijis. Vienmēr ir bijs ap 5 litri braucot pa pilsētu. Bet, braucot pa šoseju uz 100 kruīzā, degvielas patēriņš arī mistiski mazs 3.0-3.50 litri. Tajā pašā dienā sazinājos ar Auto Blitz, izstāstīju problēmu un vienojāmies, ka nākamajam dienā aizdzīšu atpakļ uz Opel centru, lai paskatās, kas par vainu. Par mistisko degvielas patēriņu paskaidroja, ka tas esot normāli, jo esot vēl pie reizes EGR iztīrījuši un vēl šo to, kas bijis aizaudzis kvēpiem, lai gan nav galīgi tas normāls degvielas patēriņš priekš 2.0 l dīzeļa ar automātisko pārnesumkārbu. Nākamajā dienā no rīta aizbraucu, atdevu, lai skatās, pēc brīža izdzen ārā un saka, ka viss esot vislabākajā kārtībā, dators neko neuzrāda, varu braukt tālāk! Es, protams, ar to nebiju ar mieru un vienu darbinieku negribīgi, bet pierunāju uztaisīt testa braucienu,. Uztaisījām testa braucienu un, jā, mašīna neiet pilnīgi un galīg, kā vajadzētu iet. Risinājumu atrada ātri, esot jānomaina degvielas filtrs, jo, iespējams, degvielas nepietiekami pienāk. Man jau bija viss tā pat skaidrs, ka ne jau degvielas filtrā ir tā vaina, bet miera labad samaksāju, lai nomaina.
Braucu atkal atpakaļ un, protams, ka pēc filtra maiņas pilnīgi nekādas izmaiņas, kā gāja smagi, tā arī gāja.
Sazinājos atkal ar viņiem, ka nav pilnīgi nekādu izmaiņu un teica, lai dzenu atkal atpakaļ!
Aizdzinu atpakaļ, un tur sākās murgi! Jāsūta sprauslas pārbaudīt, jāmaina kolektori un ko vēl tik nevajag darīt! Es piekritu, lai ved un pārbauda tās sprauslas un, ja sprauslas ir beigtas, tad tāda interesanta situācija sanāk, ka nobraucis esmu knapi 10000 un sprauslas jau ir beigtas, lai gan auto tak esot pēc visiem punktiem pārbaudīts pirms pārdošanas un esot ideālā stāvoklī!
Būsim reāli, neviens tur nepārbauda tos auto, jo neilgi pēc iegādes atklājās, ka kondicionieris nestrādā un interesanti, kā šie "pārbaudītāji" nebija redzējuši, ka kondicioniera šļūtene bija pušu un dzinējs nodirsts ar freonu, bet to es vēl noklusēju.
Man jau tā pat bija skaidrs, ka tas reāli nav iespējams, ka tā PĒKŠŅI UN UZREIZ pēc zobsiksnas un sadales vārpstu ķēdes maiņas, sprauslas aizgājušas pie dieviem un mašīna ir palikusi pilnīgi nekāda, tāpēc arī devu, lai sūta un pārbauda sprauslas. Atnāca sprauslas no pārbaudes un uzrādīja, ka viena sprausla kaut ko pārlej vai nedalej un šie uzreiz man piedāvā mainīt visas sprauslas, nosaucot jau labu ciparu par sprauslām un darbu, no kā, protams, es atteicos, jo tas arī nevar būt iemesls šādai auto uzvedība un tā PĒKŠŅI UN UZREIZ! Arī uz jautājumu, vai tiešām sprauslu maiņa atrisinās problēmu, nespēja atbildēt. No sērijas, mainīsim visu pēc kārtas un tad jau redzēs, garantija nekāda, vai tas vispār līdzēs, bet man tik jāmaksā par visu! Šī opcija mani pilnīgi un galīgi neapmierināja, tāpēc atteicos no viņu piedāvājuma un devos prom, bet prom tik viegli nesanāca tikt, jau šie vēl izdomāja man 250 euro piestādīt rēķinu par sprauslu pārbaudi, ko es atteicos maksāt un netaisos maksāt! Paprasīju, lai pasauc pašu lielo priekšnieku, aizgāja pasaukt, teica, ka mazliet jāuzgaida, aizņemts esot, bet tā arī nogaidot ilgi un dikti, lielais priekšnieks Ģirts Zemītis tā arī nesaņēmās drosmi nonākt pie klienta un izrunāt šo jautājumu! Labi, ka man bija līdzi otra atslēga, jo, atslēga, kuru atstāju kopā ar auto, neatdeva man, kamēr neesmu samaksājis par sprauslu pārbaudi, ko, protams, es netaisos darīt! Vēl man nācās noklausīties draudus no tā servisa pieņēmēja vai kas tas tāds īsti bija par darbinieku, par manu darba vietu, lai gan, kāds sakars te vispār ar manu darba vietu! Acīmredzot, tas laikam bija vienīgais, ko bija spējīgs izdomāt padraudēt!
Kad redz, ka ienācis reāls pircējs, visi tur danco apkārt klientiem, bet, kad ir problēmas, neviens vairs tevi negribi ne redzēt, ne dzirdēt!
Ar šo man arī viss beidzās ar šo kantori, izdomāju, ka nemocīšos ar viņiem, karma kādu dienu viņus pašus paņems priekšā un sāku meklēt palīdzību pie labiem meistariem!
Protams, ka pie labiem meistariem vienmēr rindas ir garas un jāgaida un pa šo laiciņu pienāca laiks veikt TA, kuru, protams, neaizgāju dēļ atgāzēm, par šo arī vēl pēdējo reizi viņiem paziņoju, bet no viņu puses bija pilnīgs Ignors!
Jā, jau arī pagājis vairāk, nekā gads! Pa šo gadu jau sen esmu nopircis jaunu auto, bet konkrētais auto ir bijis pie vairākiem Latvijā ļoti zināmiem un gudriem meistariem, kas tiešām jēdz savu darbu, bet tā arī neviens nav bijis spējīgs tikt galā ar šo problēmu!
Tautiešiem iesakām izvairīties no šī kantora, jo, ja kaut kas nebūs, kā vajag pēc viņu remontdarbiem, atbildību tur neviens par savu darbu nenes, aizmirstiet par jebkādu viņu piesolīto garantiju un darīs visu iespējamo, lai tikai paši nebūtu ne pie kā vainīgi! Ja esat izlēmuši iegādāties tur mazlietotu auto, kurš it kā ir pārbaudīts un sagatavots nākamajam klientam, ieteiktu pārbaudīt divreiz, jo reāli tur nekas vairāk par bremžu klučiem netiek pārbaudīts!
Pievienot komentāru