Omniva - Zema līmeņa serviss jeb tāds nav vispār!
Rakstu pirmo sūdzību savā mūžā, jo vienmēr esmu uzskatīJusi, ka visu var atrisināt pusēm savstarpēji vienojoties, ja vien abas puses ir ieinteresētas to darīt. Saprotu, ka uzņēmumam šis ir ļoti saspringts laiks: ziemassvētki un arī covid laiks, kad visi pakomātu pakalpojumus izmanto 3 reizes vairāk. Mana paciņa pie omnivas atrodas jau astoto dienu. Atbalstot Latvijas mājražotājus, biju pasūtīJusi skaistus dāvanu iesaiņojumus tuviniekiem domātajām dāvanām. Šobrīd dāvanas jau ir atdotas bez iesaiņojuma... Summa nebija pārāk liela, bet attieksme no omivas nulles līmenī.
Sazvanīju omnivu 3 dienas pēc kārtas, 24. Decembrī pat 3 reizes. Teica, mēs jau zinām par jūsu sūtījumu, gaidiet, kurjeram ir nodots. Teicu, ka varbūt pati varu sazvanīt šo kurjeru vai kurjeru vadītāju, atbilde bija – neesot kurjera telefona un kurjeru vadītājam operators var nosūtīt tikai ziņu. Biju pat pati gatava piebraukt pie kurjera, lai tikai sūtījumu dabūtu. Lūdzu vairākas reizes, lai man atzvana un solījums no operatora puses bija, ka atzvanīt. Pēdējā reizē tā bija operatore ieva.
Ir jau 25. Decembra rīts un no omnivas klusums, nekas nav mainījies.
Tai pat laikā, jaunus sūtījumus omniva visu laiku ņem klāt. Tad pārtrauciet pieņemt jaunos sūtījumus, ja nevarat apkalpot vecos! Sūtījums uz limbažiem, kura paciņu es ievietoju 22. Decembrī Rīgā limbažos nonāca jau 24. Decembrī. Tad kā tiek izvērtētas prioritātes? Vai tiešām nav jānogādā vispirms tās paciņas, kas jau ir omnivā 8 dienas, nevis tās, kuras ir tikai 2 dienas? Sistēmā ir jāparādās ar sarkanu visiem tiem sūtījumiem, kuri omnivā ir kritiski ilgi un jānokoordinē tās vispirms.
Ja es šeit nerakstītu, tad tas tā arī paliktu un omniva necīnītos ar cēloņiem, tikai risinātu sekas. Redzēs, vai atbilstoši savos amatos ir klientu apkalpošanas vadītājs un kurjerdienesta vadītājs!
Labdien, mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju!
Uz doto brīdi saskaramies ar palielinātu sūtījumu apjomu, kuru dēļ pakomāti ir kļuvuši noslogotāki un sūtījumi var aizkavēties. Sūtījumi ir nodoti uz piegādi un rindas kārtībā tiek piegādāti.
Šobrīd redzam, ka sūtījums ir piegādāts.
Turpmāk sekosim līdz, lai šādus gadījumus novērstu.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva
Komentāri (8)
Kaa un kur izpauzhaas Jusu sapratne, ka uznjemumam shis ir ljoti saspringts laiks?
Tas ir vienkarsi nirdzigi. Cilveks saka, ka saprot, ka ir parslodze uznemumam, bet taja pasa laika grib savu pacinu ne rindas kartiba. Tava pacina uznemumam ir vienlidz svariga ka citu pacinas. Ar sarkanu redz esot jaizlec, un apdraudetas ir darbinieku darba vietas. Smiekligi, vienkarsi nirga rauj par sadam sudzibam. Pilna galva ar putniem Tev cilvecin.
Man līdzīga problēma :( Jau 6 dienas nevar piegādāt paciņu. Kad zvanīju uz Omniva, solīja ka noteikti būs jau vakar. Tad kāpēc solīt kaut ko, ja nevar izpildīt..
Ja paciņu saņēmēji laicīgi izņemtu savus pasūtījumus, tad neveidotos šāda situācija. Ne jau tāpat vien Omniva raksta īsziņā, ja paciņu izņemsi stundas, divu vai 3 stundu laikā, piedalīsies tādas un tādas preces izlozē, veicinot pašu iedzīvotāju ātrāku reaģēšanu, lai atbrīvotu skapīti nākošajam pasūtījumam.
Neesmu Omniva darbinieks.
Hah, tā tas ir. Mana paka pie Omnivas ir jau 12 dienas līdz pazaudēja. Pateica, ka nezina, kur ir un kāpēc pazudusi. Tā ir Omnivas ikdienas prakse.
Man veselas trīs paciņas nāk, tai skaitā iphone un bail ka kkur tur nepazūd, dēļ šī visa. Jo cik zinu, viņi daudziem dod paciņas taja rigas terminali vai kur. Ka neliek nemaz pakomata. Ta gadijas draudzenei ka viņas iphone 12pro kads cits paņema.. Bet nezinu vai atguva.
Omniva svētku laikā vienmēr ir tik lēna un nekvalitatīva, bet kaut kā DPD spēj piegādāt sūtijumus 1-2 dienu laikā arī šajos svētku laikos.