Omniva - Preces nozagšana, piegades neizpildišana, zvanu un epsastu ignorešana
Omniva status jau 2 nedēļas nodots. Piegādei kurjeram.
Bet sūtījums vēl nav atnācis, kā arī uz vēstulēm neatbild.
Pilnīgi ignorē savus klientus neceļ zvanus, neatzvana, neatbild uz epastiem, neatbild webchata neatbild facebook mesengeri.
Pasūtot preci laicīgi decembra sakuma bija noradīta piegāde 1-2 darba dienas. Bet jau pagājušas 2 nedēļas kopš nodots piegādei. Nedz sms nedz zvanījusi nav, precez vērtība liela iphone 12 pro max.
Tiks iesniegts par zadziby iesniegums valsts policija un Ptac
Labdien, mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju!
Uz doto brīdi saskaramies ar palielinātu sūtījumu apjomu, kuru dēļ saņemam vairāk zvanu un ziņu.
Šobrīd atbildes uz zvaniem un ziņām tiek sniegtas iespēju robežās.
Lai rastu risinājumu ,lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā [email protected].
Atsaucē lūdzu norādiet sūtījuma numuru, lai varam arī mēs ar Jums sazināties.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva
Komentāri (2)
Tieši mana varjans . Pazudis sūtījums . Jau vairàk kā divas nedēļas . Uz zvaniem un e- pastu neatbild
Uz zvaniem nevis neatbild, bet jāgaida ilgi savienojums. Es speciāli piezvanīju minūti pēc viņu darba sākuma un ātri mani savienoja ar operatoru. Kur problēma piezvanīt citā laikā?