Omniva - Piegāde, serviss
Caur omnivu iet pasūtījums un iekraušanas datums ir 14. Dec [Rīga] . Līdz Salaspili no Rīgas ir kā 30km. Iekraušanas punktā prece ir jau 3dienas un nekustas no vietas. Uz zvaniem neviens neatbild, uz ēpastu arī ne. Saprotams, ka ir svētki un ir pārpildīta, bet nevajag teikt, ka pakomāti ir pilni un dienā 2reizes brauc mainīt, jo pazīstamam, kuram 15. Dec bija iekraušanas punktā jau 2 preces atnākušas pirms manīm.
Labdien, mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju.
Uz doto brīdi saskaramies ar palielinātu sūtījumu apjomu, kuru dēļ pakomāti ir kļuvuši noslogotāki un sūtījumi var aizkavēties. Sūtījumi ir nodoti uz piegādi un rindas kārtībā tiek piegādāti. Atsevišķi sūtījumi kavējas līdz pat piecām dienām.
Šobrīd atbildes uz e-pastiem tiek sniegtas iespēju robežās.
Lai rastu risinājumu ,lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā [email protected].
Atsaucē lūdzu norādiet sūtījuma numuru, lai varam arī mēs ar Jums sazināties.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva
Komentāri (6)
Man tā pati problēma, domāju, ka vienkārši jāsūdzas PTAC, varbūt tad sāks kustēties, jo tagad tā atieksme, kad operatori itkā 24h dienā aizņemti ir nožēlojama.
Ma ari tas pats, tik man kopš 9.dec nevar atsūtīt. Telefonu neceļ uz epastu neatbild
Man izdevās sazvanīt un problēma ir atrisināta. Sūtijums nebija steidzams, tapēc ari cepiens nav liels
Vismaz man ar Omniva ir paveicies.Vakar pusdienas laikā pasūtīju preci.Omniva drošvien vakarā savāca manu paciņu un no rīta 9:05 man jau atnāca sms,ka mana paciņa atrodas Omnivas pakomātā.Pat diennakts nepagāja.Vēl arī nesen no 1a vekala,ar Omnivas starpniecību,atnāca dienu ātrāk paciņa,nekā bija paredzēts.
Viss atrisināts. Itkā no pakomāta cilvēki nav ņēmuši ārā, tādēļ vietas nav. Nekad iepriekš par 2 dienām ilgāk neesmu gaidījis
Manu līdzīgu sūdzību portāls vispār izdzēsa... super!