Omniva - Nekonkrētība
Neiesaku izmantot Omnivas pakomātu servisu. Pirms pakas nosūtīšanas speciāli piezvanīju uz Omniva biroju, lai noskaidrotu cik ātrā laikā tiks piegādāta paka no Jēkabpils uz Rīgu. Man pateica, ka jāievieto pakomātā līdz plkst.15.00, lai nākošajā dienā adresāts saņemtu sūtījumu. Pagājušas 4 dienas un paka vēl nav saņemta. Birojā katru dienu melo, ka šovakar jau nu noteiktu būs. Ātrāk būtu ar kādu starppilsētu autobusu aizsūtījuši paciņu uz Rīgu:) Tagad gaidām nākošo dienu un kādu ziņu no Omnivas, varbūt tomēr paka atradīsies….
Komentāri (4)
Cien. elements2010!
Atbildot uz Jūsu sūdzību, skaidrojam.
Zvanot uz Omniva biroju un saņemot atbildi, ka paciņa jāievieto līdz plkst.: 15:00, lai saņēmēja pakomātā tā nonāktu nākamajā dienā, viss tika pateikts pareizi. Jo, Omniva pakalpojums sevī ietver šādu informāciju - pakomātu sūtījumi (no pakomāta uz pakomātu) tiek piegādāti nākamajā dienā, ja tie ir ievietoti laikā pirms Omniva kurjers iztukšo pakomātus.
Šajā, Decembra periodā ir nepieciešams minēt arī faktu par noslodzi. Ir svētku laiks, visi vēlas nosūtīt paciņas radiem, draugiem, paziņām, jo sevišķi, ja tas ir tik ātri un ērti, kā sūtot ar pakomātu starpniecību. Diemžēl, pakomāti šajā laika periodā ir pārpildīti. Sūtījumu skaits sasniedz rekordlielu daudzumu, nereti cilvēki saņemtās paciņas neizņem tajā pašā dienā, kad atnākusi piegādes īsziņa no Omniva. Līdz ar to, pakomātos vienkārši fiziski nav brīvu skapīšu, kuros ievietot jaunus sūtījumus adresātiem.
Tāpēc, šajā svētku laikā, lūdzam ikvienu būt nedaudz vairāk iecietīgiem, ja paciņas kavējās, kā arī, ļoti lūdzam visus, kas saņēmuši piegādes īsziņu, doties tai pakaļ pēc iespējas ātrāk. Izņemot savu sūtījumu no pakomāta, Jūsa atbrīvojat vietu jaunam sūtījumam un palīziet savas paciņas saņemt laicīgi arī citiem.
Sūdzību rakstīšana nerisina radušās problēmas, sazinieties ar mums, mēs noteikti radīsim risinājumu daudz ātrāk!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lai priecīgi svētki.
Omniva Latvija Birojs
Omniva. Tad piedāvāju uz svētkiem ieviest šādu pakalpojumu, lai nemaldinātu cilvēkus. Paciņa pankomātā glabājās tieši 24h, nākamajā dienā atbrauc kurjers izņem visas paciņas, ievieto jaunas, bet tās, kuras nav izņemtas nogādā uz biroju, tās paciņas varēs izņemt tikai pēc svētkiem un par 5 EUR un tikai nedēļas laikā. Tad cilvēkiem būtu mācība, ka savas preces tomēr jāizņemj laicīgi!
Cienījamais Omniva pakalpojumu serviss!
Arī man ir SŪDZĪBA. Izmantoju Jūsu pakalpojumus iepērkoties. Tieši decembra mēnesī es regulāri nesaņemu kodu īsziņas veidā.
Es saprotu ir noslogojums, bet ne jau trīs reizes pēc kārtas. Lai zvanītu uz Jūsu uzrādīto telefonu, lai noskaidrotu, kāpēc netika izsūtīts kods, tas tūlīt tiek izdarīts. Tikai nevajag piemirst cienījamie klienti, ka tas ir maksas pakalpojuma zvans. Liekas ka tas tiek darīts speciāli, lai uzņēmums piepelnītos. Rezultāts, es kā klients neizņemu pakas, aizņemu vietu.
Tādēļ atteikšos no tādiem pakalpojumiem, var jau izmantot kurjera pakalpojumus. Lai veicas!!!
Paku beigās dabūjām ofisā. Paldies atsaucīgai Omniva darbiniecei Baibai:)