Omniva - Krāpšana,bezatbildība
Sveiki!
Vēlos pasūdzēties par '' Omniva '' kompāniju.
- Bija trešdienas vakars.Tērēju gan savu laiku, gan naudu, lai nosūtītu preci savam klientam.
Piegāju pie termināla, ievadīju ekrānā visu nepieciešamo, samaksāju un tadām - balts ekrāns, durvis never vaļā, nauda no konta noņemta. Zvanu - neceļ ! Labi, mēģinu vēlreiz - ievadu visu ekrānā visu nepieciešamo, samaksāju un atkal - balts ekrāns, durvis never vaļā un nauda no konta noņemta. Gala rezultātā - es bez garastāvokļa, 5 eur vējā un klients bez savas preces.
Protams, ka šo es malā atstāt nevarēju. Uzrakstīju omnivai, pat NEATVAINOJĀS, atsūtīja tikai anketu, kuru aizpildīt par naudas atgriešanu.
Šobrīd esmu vīlusies un vairs neizmantošu šo pakomātu !
Sveicināti!
Ja reiz Jums ir gadījusies kāda ķibele pie Omniva pakomāta, šādas lietas lūgums risināt, rakstot uz [email protected] vai arī zvanot uz klientu atbalsta līniju: +371 27042424 (Darba dienās, norādītajos darba laikos).
Karšu termināla problēmas nav Omniva pārraudzībā, tā ir trešā persona, cits pakalpojumu sniedzējs, pie kura vajag vērsties gadījumos, kad problēmas ir ar karšu terminālu. Prakse gan rāda, ka vsibiežāk problēmas cēlonis ir pati karte.
Rakstot savu pieredzi portālā sūdzības.lv, neminot konkrētu gadījumu, nezinot nosūtītāju, nevaram to izvērtēt un izmeklēt. Šis būtu ieteikums arī visiem pārējiem mūsu klientiem. Internets un publikācijas tajā ir laba lieta, tomēr ja jums interesē risināt situāciju, tad pirms publikācijām lūdzu sazinieties ar pakalpojuma sniedzēju.
Paldies
Komentāri (1)
Neizmantosi pakomātus? Kā tad tu savu preci piegādāsi saviem klientiem, pati uz citu pilsētu ar auto vedīsi, jeb ir citas idejas. Nu ka tikai padraudēt!