Omniva - Krāpšana, zādzība, slikts serviss
08.12.2023. Sia Omniva tika paziņots par to, ka klients Francijā nav saņēmis tam nosūtīto paku, kas tika nodota kurjeram 28/11/2023.11.12.2023 nesaņemot sia omniva atbildi, atkārtoti tika nosūtīts pieprasījums par pakas Ce173868404ee piegādes statusu, tās atrašanās vietu. 12.12.2023 tika iesniegti elektroniski visi pieprasītie dokumenti par pakas saturu, vērtību un iekasētām no sia omniva piegādes izmaksām. Pēc 12/12/2023 7-darba dienu laikā nav sniegusi atbildi par situācijas izskatīšanu, un, nav atgriezusi nodarītā materiālā kaitējuma vērtību papildus vēl iekasējot pakas piegādes noteikto maksu.22/12/2023 pārkāpjot līguma noteikumus un nesniedzot laikus atbildi omniva pagarina lietas komisijas izskatīšanas termiņu pamatojoties uz starptautisko premium pakalpojumu standarta noteikumu privātajiem klientiem 3.9.6 un 3.9.7 punktiem - aizrādot, ka neesmu privāts klients, bet biznesa klients, omniva atrakstās un pēc pārkāptā termiņa pagarina termiņu pamatojoties uz starptautisko sūtījumu piegādes pakalpojumu standarta noteikumu biznesa klientiem 9.2.1 un 9.2.2 punktiem. Ir jau 10.01.2024-.Acīmredzami omniva komisija nepieliek visas saprātīgās pūles, bezdarbojas pārkāpjot līguma saistības, piesedz pakas zādzības faktu un izkrāpj naudu par neveikto pakalpojumu.
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju un informējam, ka tā notikusi cilvēciskas kļūmes dēļ. Šobrīd darām visu iespējamo, lai detalizēti noskaidrotu lietas apstākļus.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām. Mēs Jūs individuāli informēsim par situācijas attīstību iespējami tuvākajā laikā.
Ar cieņu,
Omniva
Pievienot komentāru