Octavia 2007 1.9 tdi - dīlera attieksme
pēc garantijas mašīnu apkoju citā-ne dīlera servisā.ceturtajā gadā pārādījās rūsa.aizbraucu pie karlo motors-atsaucības nekādas, jo pēc garantijas neesot pie dīlera veiktas apkopes, pat neiznāca ārā paskatīties.jautājums-kāda velna pēc autiņam ir pretkorozijas garantija
Komentāri (8)
Uzraksti pieprasījumu, lai rakstiski paskaidro, kāda šķirba dzinēja apkopēm ar korpusu kas rūsē?!
Nu un nevaig kautrēties, angļu mēlē runājam - zvanam, rakstam uz ražotāja centrālo ofisu! Pieprasām risinājumu!
Ja ne, tad klusējam un arī šeit nevaukšķam!
Rrrrr - vau - vau - vau!!!
Vau gau gav rrrrree
iiiaaaa, iiiiaaaa...
lv pateretaju tiesibu aizsardzibas likuma noteiks, ka, ja remonti nav veikti noteiktaja garantijas apkopes servisa, tad garantija automatiski zud.
aptuveni- noperc datoru toshiba un nes labot pie kaiminja koljas. pec 8 meneshiem kompis nodeg. protams, ka garantijas serviss nebus speka- prasi koljam, lai taisa, bet oficialaja servisa pateiks, ka kompis valja verts un basta.
nav jau normali, ka autinjs tik agri sak ruset, bet vienigais variants ir sazinaties ar lielaku parstavniecibu, jo lv automatiski savas tiesibas esi zaudejis, jo neesi veicis apkopes un remontus paredzetaja apkopes servisa.
Škoda vispār ir bomžu auto, tādēļ arī rūsē.
Izglāb auto-neremontē, kur pagadās! www.salaboauto.lv
Jo jaunāks auto, jo lielāki defekti atklājas ar laiku.