AtrisinātaOB serviss - Melošana, krāpšana
No kompānijas OB SERVISS saņēmu laipnu zvanu, ka pienācis laiks mainīt ūdens skaitītājus kam arī piekritu. Jau pēc dažām dienām bija klāt meistars un samainīja. Diemžēl veicot kārtējo ikmēneša skaitītāja norakstīšanu, konstatēju, ka skaitītājs nedarbojas. Zvanīju uz telefonu no kura man piedāvāja šo pakalpojumu, solījās atzvanīt un novērst bojājumu, bet tā arī nesagaidīju šo zvanu. Pēc laika zvanīju atkārtoti, bet šis numurs vairs neatbildēja (25604414). Atradu kompānijas biroja telefonu un piezvanīju uz to (25651190), sazvanīju un vienojāmies par laiku, kad man ir jābūt mājās un jāgaida zvans no meistara, ka tiks likts jauns skaitītājs. Tā arī šo zvanu un meistaru nesagaidīju, arī informāciju no OB SERVISS biroja par meistara nebūšanu vai citu laiku nesaņēmu. Uzrakstīju oficiālu vēstuli uz [slēpt]@observiss.lv ar lūgumu sniegt man rakstveida atbildi, kad notiks bojātā skaitītāja nomaiņa, jo kā nekā esmu samaksājusi naudu par darbojošos nevis bojātu skaitītāju, bet atbildi diemžēl arī nesaņēmu. Nekas cits neatliek kā domāt, ka kompānija OB SERVISS ir meļu un krāpnieku kantoris, no kura labāk izvairīties un izvēlēties citu pakalpojuma sniedzēju.
Sveiki, dārgais klients!) Kad tieši jūs mums rakstijāt vestuli?) Nekādas vestules par bojātu skaitītāju neesam saņemuši.) Varbūt uzrakstiet velreiz, ja nu tiešām bija notikusi tāda situācija esam gatavi jums kompenset visu jūsu samaksāto naudu.) Sazinieties ar mums tuvākajā laikā...))
Uzņēmuma OB serviss pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru