NS King - Slikts serviss
Vēlējos iegādāties garos rudens zābakus. Ejot pie kases ieraugu defektu. Jautāju vai ir jauns apvau pāris nevis tas zābaks, kurš bija izlikts pielaikošanai. Viña atcirta, ka nē tie ir vienīgie zābaki un citu izmēru arī neesot. Jautāju vai varētu iedot tad atlaidi. Škibi paskatijās un jautāja vai man esot NS Kings karte, teicu, ka jā, biju kopā ar mammu tagad dodu karti, pārdevēja atcērt nē, es jums nevaru iedot atlaidi jo jums jau ir karte, ja nebūtu kartes tad es uztaisitu jums atlaidi ar savu karti. Uz mana vārda karte nebija, teicu tad es varu uztaisīt savu karti, blakus pārdevēja iesaucas kāda starpība jums taču ir karte(domājams mammas) tad sanāk ka pārdevēja nevarēja savu karti novilkt lai iedotu atlaidi jo manai mammai ir karte. Sviests kaut kāds! Protams kāda cita arī nopirks tos zābakus ar defektu! Attieksme bija vienkārši pretīga. Neiesaku nevienam tur iepirkties, ja veikals nevar iedot jaunu apavu pāri nevis 1000 reizes piemērīto un izstaipīto, sabojāto zābaku par kuru pat nevar iedot atlaidi. Fu Spices NSKings!
Komentāri (6)
Vajadzētu tā kā saprast, ka pārdevēja nav ne finanšu, ne marketinga direktors, un vispār nenosaka uzņēmuma politiku.
Sūdzība jau ir par pašu veikalu, nevis pārdevēju.
Sūdzības virsraksts ir - Slikts serviss tātad- apkalpošana. Nevajag pārdevējiem skarbi un nelaipni atcirst. Lai gan pati stostijās, ka varētu iedot atlaidi ar savu karti par defekta preci.
Ns kingā ir tāda vadības politika, ka pārdevējas ir nejaukas, i Spicē, I Plazā...laikam mazas algas un nav pienācīga pricentu likme. Fuj šim veikalam...
Vienreuz nopirku tur ādas firmas zabakus Mustang, pec 1.5 mēneša āda sāk atdalities no virsmas . Gaju uz veikalu , paņēma sev uz ekspertizu. Pec nedēļas atbildeja ka ta ur mana vaina .zabakus izmetu , ka ari savu naudu. Jau divus gadus tur neiieju. N
Man ir ļoti līdzīgs gadījums. Jums vajadzēja griezties pie neatkarīgā eksperta vai arī zvanīt Patērētāju tiesībām.:) Savas pircēja tiesības ir jāizcīna, pretējā gadījumā tam pirkuma čekam nav vispār nekādas jēgas.