NS King - Klientu maldināšana
Šodien "Dolē" pirkām bērnu apavus. Dārgi nebija, pat ar ~30% atlaidi..., bet ne par to stāsts. Stāsts par to, ka šobrīd veikalā kārtējā akcija... citēju akcijas noteikumus "Katrs Klients, nopērkot apavus, saņem "NS King" Ģimenes karti!" (sk. pievienoto foto) Norēķinoties pie kases, intereses pēc jautāju - a kur ta karte? (nu tā solītā - "ģimenes") Pārdevēja saka, ka akcija attiecas TIKAI, ja pērk apavus no JAUNĀS kolekcijas, t.i., pērkot jebkādus citus apavus - karte nepienākas.
Saku pārdevējai... re kur - Apavi, re kur - Klients. Jautāju - kur ir "ģimenes karte"? :) (un, vai tad es viņuprāt lasīt neprotu bla bla bla) Pārdevēja apmulst, paskaidro par to jauno kolekciju un saka, ka noziņos par šo (neprecizitāti) priekšniecībai...
Ne jau man to karti tik ļoti vajag, bet vismaz godīgu attieksmi. Ja reiz akcija attiecas uz jauno kolekciju, tad TĀ ARĪ JĀRAKSTA (akcijas noteikumos). Bet šobrīd tā ir KLIENTA MALDINĀŠANA. Tāda maznozīmīga varbūt, bet ir.
P.s. Vairāk informācijas uzņēmumā mājaslapā gan neatradās - tur pēdējā informācija ir par akciju 01.10.2010.-01.01.2011. Par jauno (tekošo) - nekā. Vai arī es neatradu.
Komentāri (5)
Vse takie umnie! U vas na rabote ne slu4aetsja nikakih kazusov? Toljko pro vas k sozaleniju nikto ne pi6et!
Un kas tad ir ka gudri? Muļķi būtu labāk?Klientu maldināša ir un paliek viens no krāpšanās veidiem, kas tomēr nav labi.Tirdzniecība Latvijā lielākoties strādā ar krāpnieciskām metodēm.
Es uzskatu, ka sudzības autorei ir taisnība! Tā patiešām jau izskatās kā klientu maldināšana.
Čoms, pastāv gan Latvijā cits bizness! Manējais nav orientēts uz klientu čakarēšanu, zagšanu un šmaukšanu!
Urā Joskem! Patiesībā pastāvēs, kas spēs mainīties.Arī mūsu cilvēki kļūst gudrāki un prasīgāki.