NRC Vaivari - Ar šo Es negribu sūdzēties, bet likt aizdomāties NRC Vaivari vadībai ja tāda tajā iestādē eksistē
Mēs visi esam cilvēki jebkurš no mums var un drīkst kļūdīties, bet ja tas notiek sistemātiski, tad varbūt kaut, kas ir jāmaina jo pretējā gadījumā tas jau skaitās zemiski un ciniski.
1. Kā tas varbūt iespējams, ka nacionālajā rehabilitācijas centrā sistemātiski tiek dots vecs ēdiens? ! Kafejnīcu/ēdnīcu apkalpo daily restorāns.
2. Kā tas ir vispār iespējams, ka bērniem, kas atrodās nacionālajā rehabilitācijas centrā par viņiem sistemātiski ņirgājās dodot ēdienu, kas nav saskaņots, bet, to, ko ēd visi...
Proti kupāti (neizvārīti) / makaroni / aknu plāceņi utml...
Es vispār esmu šokā, ka var 2,5 gadus vecam bērnam dot tādus ēdienus nezinu ja es mājās dotu tādus ēdienus, tad mani droši vien ieliktu cietumā... Bet nacionālajā rehabilitācijas centrā to jau var un drīkst atļauties? ! P. S. Štrunts pa manu bērnu, bet patiešām jāskatās ar asarām acīs, ka ņirgājās pa tiem bērniņiem, kas ir smagākām diagnozēm...
3. Gribētu zināt kādēļ tiek tērēta nauda par to saucamo medmāsiņu amatu ja tās neko praktiski nedara? ! Labi vēlreiz uzsveršu, ka štrunts pa manu bērnu.
Kā var ciniski izturēties pret tiem, kam ir smagākas diagnozes man reāli nav skaidrs.
Iestājoties tiek jums iedota atslēga no numuriņa un viss... Neviens pie jums nepieies. Neviens elementāri nepajautās - vai jums viss ir kārtībā? !. Proti tu tur vari nosprāgt rupji, bet par jums atcerēsies tikai, tad, kad beigsies jūsu 2 nedēļas...
...
Nobeigumā vēlos pateikt, ka manam bērnam 14.12.18 palika slikti (sāka vemt) un neviens no attiecīgā personālā medmāsa/ārsts pat nepainteresējās vai viņa vispār elpo - izņemot fizioterapeiti un tālākais, kas mani pārsteidza, tad, kad es ieliku gulēt bērnu jo viņa fiziski/morāli nespēja aiziet uz atlikušajām procedūrām sāka 6/7 stāvā dauzīt/urbt sienas... Tā ka visa istabiņa skanēja/rībēja un, kad izejot laukā un vēršoties pie saucamajām medmāsiņām ar jautājumu, ka varbūt kāds/kāda var uziet augšā un pateikt, ka vismaz 2 stundas ļaut atpūsties bērnam jo bērns taču ilgāk negulēs - šis atbild, ka tā neesot viņu kompetence, lai griežoties pie nodaļas vadības, kad griezos pie attiecīgā cilvēka šis jautājums tika atrisināts 15minūšu laikā... Bet jautājums, kas, tad vispār ir medmāsu kompetence? ! Sēdēt un bezdievīgi klikšķināt datoru / vai strebt kafiju/tēju? !
...
Bija tiešām ļoti žēl, ka 14.12.18 bērns, kas jau tā ir pārguris nespēj iemigt un asaras birst, ka pupas, bet attiecīgajiem cilvēkiem ir rupji sakot "nasratj".
...
Es patiešām varu saprast, ka strādniekiem ir savs grafiks, kas jāievēro, bet kāpēc piemēram nevar dauzīt/urbt sienas no 08: 00-13: 00 un, tad no 15: 00 līdz kaut vai pusnaktij...? !
Kādēļ jāizturās ciniski pret bērniem (domāts medmāsiņas) ? !
Un kādēļ jāņirgajās pa tiem kurus dzīve jau tā nav žēlojusi jo atrasties rehabilitācijas centrā nenozīme, ka cilvēks tur atrodās tāpat vien, ka saka "za bava radi"? !
Komentāri (4)
Es vēlreiz un vēlreiz uzsvēršu, ka PATIEŠĀM štrunts pa manu bērnu, bet, ka tas ir IESPĒJAMS, ka NACIONĀLAJĀ REHABILITĀCIJAS CENTRĀ izturās pret Tevi/Tavu bērnu, ka pret CIETUMNIEKU MAN NAV UN NEBŪS SKAIDRS .
Nepareizi! Nevar būt štrunts par savu bērnu, kā tik muļķīgi var rakstīt. Protams,par bērnu jārūpējas un jāceļ tracis,ja viņu ēdina kā pagadās un viņš netiek pienācīgi aprūpēts. Speciālisti gan tur ir izcili, vienu manu paziņu,kas bija guļoša,uzcēla kājās. Otru no ratiņkrēsla padarīja staigājoši.
Es jau nesaku, kaa speciālisti tur ir pie kaut kā vainīgi.
Tas par bērnu bija domāts, kaa šeit nav svarīgi šoreiz mans bērns, bet gan visa situācija kopumā.
Ja jau Jūs, cik saprotu, tur regulāri uzturaties, tad kāpēc neesat vēl aizdevusies klātienē pie iestādes administrācijas un uzrakstījusi sūdzību klātienē ar prasību saņemt atbildi rakstiskā veidā 30 dienu laikā? Šis portāls, teiksim tā, vairāk tautai priekš cepšanās.
P. S. Medmāsas ir ārstniecības personas un viņu kompetencē nudien neietilpst strādnieku regulēšana.
Un runājot par strādniekiem:"lai urbj kaut vai līdz pusnaktij" - domājat, ka viņiem arī negribas laicīgi beigt darbu un doties mājās? Kā arī domāju, ka lielākajai daļai klientu būtu ļoti pamatoti iebildumi, ja darbi turpinātos vēlu vakarā. Nu nav iespējams pielāgoties katra klienta diendusas laikam.