Notino.lv - Krāpšanas un slikts serviss
Nopirku calvinklein smaržas notino.lv, ieraugot reklāmu ar labām atlaidēm un papildus bonusu - dvieli un piegādi dāvanā, pērkot virs 50 (vai 55) eur.
Atnāca: viltots calvinklein smaržas (par to arī Fb ir sūdzības) un nebija dvielis dāvanā!
Zvanot, man izčākarēja galvu, ka akcija beigusies. Bet: piedāvājumā nebija publiskots akcijas termiņš, ka arī pasūtot man tika piedāvāts izvēlēties dvieli.
Galu galā šis kantoris man piedāvāja niecīgu 3eur atlaidi nākamam pirkumam!
Nekad neperciet no notino - nosūtīs viltoto produkciju un papildus apkrāps ar solīto "dāvanu"
Komentāri (7)
Izklausās ka sūdzība par nesaņemto dvieli nevis viltotām smaržām 🤦😂
Par viltojumiem ne es rakstīju, jo tā informācija no citām instancēm jau ienākusi (netīšam), runa par to, ka uzņēmums kategoriski NEPILD saistības (ir vairāk par 1000 sudzībām, ka klienti tiek apčakarēti, jo NOTINO nepiedāvā solitas atlaides un dāvanas, izmantojot katrā atrunā vienu shemu dažādās variācijās)
Pasūtīju weleda arnica masāžas eļļu.
Viss kārtībā, ļoti ātrs serviss.
Kāpēc domājat, ka smaržas nav oriģinālas? Esmu iepirkusies Notino vairākas reizes, pēdējoreiz arī smaržas, viss ir oriģināls un viss normāli, atlaides aktuālas, dāvanas arī tika pievienotas.
Piekrītu, ka slikts serviss Notino. Pasūtīju 3 produktus un viens no tiem atnāca sabojātā iepakojumā - lielai šķidro ziepju pudeli bija pilnībā nolauzts dozatora gals. Attiecīgi - neizmantojams ar konkrēto dozatoru. Kārtīgi nopētīju iepakojumu - tam nav ne skrambas ne no ārpusess, ne no iekšpuses. Divi pārējie produktu bija vienāršā papīra iepakojumā, kas nebija pat saburzijies. Attiecīgi - kā iespējams,ka biezs plastmasas gals ir pilnībā nolauzts (tam būt nepieciešams liels trieciens), bet ne iepakojumam ne citiem produktiem nav ne skrambiņas? Vienīgā atbilde - produktus bija saplēsts jau pie iepakošanas un kādam to vajadzēja "iesmērēt". Vienkārši informācijai citiem klientiem - šajā i-veikalā klients un viņa atsauksmes nav prioritāte. Galvenais ir nopārdot. Pirms pērkat tur kaut ko, izsveriet, vai gribat sev kvalitatīvu preci un patīkamu klientu apkalpošanu vai esat gatavi ka var atnākt pilnībā saplēsts un nelietojams produktus. Sūtīju no šī veikala pirmo reizi un man tā pavisma noteikti būs arī pēdējā.
Vai sazinājāties ar „Notino”? Viņi ļoti ātri risina šādas problēmas — atsūta jaunu preci vai kompensē preces cenu. Prece visdrīzāk tika sabojāta piegādes laikā. Preces ceļo no Čehijas. Un līdz ar to pakas tiek vairākas reizes pārkrautas. Laikam nekad neesat redzējis, cik „saudzīgi” krāvēji apietas ar iekraujamajām mantām...
Labi, ka izlasīju. Jau taisījos veikt pasūtījumu. Paldies autoram par ziņu.