Nikos Travel - Krāpšanās
10.augustā devāmies Nikos Travel organizētajā braucienā uz Igauniju.
Brauciens ļoti slikti organizēts ar vecu autobusu, kurā smakām nost karstā laikā.
Bet galvenā sūdzība ir par krāpšanos ar naudām. Papildus apmaksātajam ceļojumam autobusa tika vākta nauda par ekskursiju Tartu un ieejas biļetēm. Ekskursijas vietā skriešus izskrējām cauri vecpilsēta, samaksājot 5 eur. Ieejas biļetes, kā vēlāk noskaidrojām, arī tika iekasētas dubultā.
Tā nu firma ir atradusi veidu, kā par nekvalitatīvu piedāvājumu gūt peļņu no kura nav jāmaksā nodokļi.
Dokumentu, ko pievienot sūdzībai man nav, jo neviena kvīts jau netika izsniegta.
Labdien! Uzņēmumam īpašumā nav savi autobusi, bet ir noslēgti sadarbības līgumi ar vairākām transporta kompānijām, kuras ir oficiāli reģistrētas un Autotransporta Direkcija ir izsniegusi licenci pasažieru pārvadājumiem. Turklāt autobusiem obligātā tehniskā apskate ir jāveic divas reizes gadā. Arī piektdien autobuss strādāja un kondicionieris darbojās. Diemžēl, neizskaidrojamu iemeslu dēļ, sestdien kondicionieris pārstāja darboties. Autobusa vadītājs sazinājas ar īpašnieku, nebija iespējams pilnībā atrisināt šo situāciju. Kondicionieris darbojās ar minimālu jaudu. Jā, mēs piekrītam, pat ja autobuss nav jauns, tam ir jābūt tīram.
Šis brauciens mums jau ir vairākus gadus. Pārdodam sadarbībā ar koletīvās iepirkšanās portālu. Izpētot Līgas Veidmanes pievienoto fotogrāfiju, mēs konstatējām, ka tieši uz paša kupona, kuru klients saņem tikai pēc apmaksas veikšanas ir saglabājušās iepriekšējo braucienu cenas. Mēs lūdzām to izlabot. Iepriekšējās grupās klienti izteica vēlmi Rožu dārzu apmeklēt ar vietējo grupas vadītaju, tāpēc mainījās cena. Ieejas biļete maksā 3 EUR un ieejas biļete kopā ar ekskursiju- 5 EUR. Piedavājuma maketā, ar kuru klients iepazīstas, pirms iegādājas ekskursiju, ir norādītas precīzas cenas.
Uz pusi lētāk maksā 3 vīnu degustācija. Mums programmā ir 5 vīnu, sieru degustācija un stāstījums krievu valodā. Pirmo reizi mēs saņemam sūdzibu par degustācijas kvalitāti. Klienti ir izteikuši pozitīvas atsauksmes par degustāciju vīnu cenu šajā uzņēmumā. Vadītāja iegādājas kopēju biļeti visai grupai. Bija klienti, kuri paši izvēlējās maksāt par ieejas biļetēm, to var darīt.
Grupas vadītājai ir pienākums priekšējā logā ielikt reisa numuru. Mēs par to esam izteikuši rājienu.
Ja Jums vēl ir kādi jautājumi vai ierosinājumi lūdzu zvaniet- 67280326, 29565257
Komentāri (1)
Pilnīga taisnība! Pusdienām laiks netiek atvēlēts. autobusā atveramie plauktiņi nolieti ar cukurotiem dzērieniem un ir lipīgi. Gide tekstu par ekskursiju runāja tā itkā pirmās klases skolnieks mācītos lasīt.
Rakstīts,ka cenā ietilpts Gida- grupas vadītāja pakalpojumi, bet gide par ekskursiju Tartu iekasēja no cilvēkiem 5Eur. Mēs neizvēlējamies šo ekskursiju- paldies Dievam! Bet no mums gan iekasēja 12 Eur.. par rožu dārzu un degustāciju,hmm.. 7+3=12? mēs šo cenu atšķirību pamanījām pēc brauciena.. un izrādās vīna pagraba sievietes,"Degistācijas vadītājas",ka vīna "Degustācija" maksā 4Eur.. nevis 7.. gribās nolamāties par tiek krāpniecisku rīcību..
Rožu dārzs? 2h apskatīt vienu 03.ha pļavu? Un vīna degustācija, kā tiek interpretēta degustācija vai "pagaršojiet pirms pērkiet"? Siera degustācija? viens siers,kas sagriezts kubikos pie vīna klāt, smieklīgi , "Nikos travel" ekskursiju aprakstu veidotāji - tā nav degustācija. Autobusam norādes nav izliktas,kā sms info norādīts,cilvēki apjukuši meklē savu autobusu, Cilvēkiem norādīta galvenā apmeklējuma vieta Peltsamā, bet gide saka, ka brauc tikai uz Tartu. nu piedodiet sviets... Firmai būtu jāmaksā cilvēkiem, lai viņi izvēlētos braukt ar šādu firmu, navis mumsklientiem jāmaksā par šādu pakalpojumu.