Neatliekamās Medicīniskās Palīdzības Dienests - Operatoru attieksme zvanus saņemot
Diemžēl, man nav nekādu dokumentu, kas apliecinātu problēmu. Vienīgi varbūt sarunas ieraksts var atrasties. Cik saprotu zvani uz 113 tiek ierakstīti. Pie mana dēla nesūtīja ātro palīdzību, kad zvanīju. Viņš neko neēda, nedzēra, ļoti novājējis bija. Ģimenes ārsts nevarēja atrast iemeslu tam. Dēlam ir arī psihiskas problēmas. Grūti komunicēt ar viņu. Viņš ir invalīds ar četrām diagnozēm. Pēc divām nedēļām zvanīju vēlreiz, neticot, ka kāds atbrauks. Bet tomēr mēģināju vēlreiz. Bet tad jau dēlam bija palicis pavisam slikti. Sāka vemt, kaut nebija neko ēdis. Tad atsūtīja pie mums ātrās palīdzības brigādi. Cita dispečere bija. Par mata tiesu izglāba viņam dzīvību. Mūsu izcilie ārsti. Paldies viņiem. Kuņģa plīsums viņam bija. Bet 113 dispečeriem liekas, ka visi zvanītāji tikai blēņojas.
Varētu rasties jautājums, kāpēc mēs nekur negājām, un neko nedarījām. Tur jau tā lieta, ka mēs staigājām no viena pie otra. Katrs tikai sūta kaut kur citur. Un, ja nozīmē kādu izmeklējumu, tad to jāgaida vismaz mēnesi. Vai pat pusgadu. Un pa to laiku cilvēkam paliek aizvien sliktāk un sliktāk. Bet ātrā palīdzība pienākas tikai tad, kad cilvēks jau mirst. Kā mūsu gadījumā. Un, ja tuvāko dažu stundu laikā nemirs, tad lai gaida savus izmeklējumus pusgadu. BRIESMĪGI.
Un, ja, gadījumā, es pati varēju aizvest dēlu uz kādu slimnīcu kamēr viņš vēl varēja paiet, tad operatore, ar kuru runāju, un kura nesūtīja pie mums brigādi, varēja man pateikt kādas ir iespējas mums pašiem. Un uz kuru slimnīcu doties. Neko tādu viņa man neteica. Tikai sabāra mani par zvanu viņiem. Tas notika 10. decembrī ap plkst. 15iem 16iem. Precīzu laiku neatceros.
Labdien! Vēlamies ar Jums sazināties, lai izvērtētu situāciju. Jums ir nosūtīta privāta ziņa.
Komentāri (1)
Ik pa laikam redzu ka ātrās palīdzības šoferi ieslēdz sirēnas jā es saprotu ja ved slimnieku tur ir gaisma bet brauca šoferis salons bija tumsā kapēc jāslēdz tās skaļās sirēnas lūdu veikt instrukstāžu.