Neatliekamās Medicīniskās Palīdzības Dienests - Slikts serviss

10.12.2024. plkst. 23.08 SOS mani savienoja ar neatliekamās medicīniskās palīdzības operātoru! es izsaucu ātro palīdzību savai meitai, kura atradās kritiskā stāvoklī. Pēc pēkšņas, 3.stundu ilgstošas vemšanas un caurejas, sākās krampji rokās, sejā un notirpa mēle, viņa saļima uz grīdas. Operātors-sieviete necentās mani uzklausīt, bet apgalvoja, ka meita pati jau zvanījusi un stāstījusi par tirpstošu mēli. Paskaidroju par meitas kritisko stāvokli ar piebildi, ka meita nevarēja zvanīt, jo visu šo laiku, es atrados blakus un centāmies stabilizēt stāvokli saviem spēkiem. Operātores uzvedība un jautājumi bija pilnīgi neadekvāti, jo saruna nenotika par palīdzību vai kādu padomu, bet
piedāvāja izsaukt vēl policiju un vairākas reizes atkārtoja, ka meita pati jau ir zvanījusi. Biju izmisumā, jo sapratu, ka nekāda palīdzība netiks sniegta un vēlreiz zvanīju uz 113, kur saņēmu atbildi, ka ātrā palīdzība ir izsaukta, kura 10 min. laikā ieradās un sniedza palīdzību.

11.12.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests Support Pārstāvja atbilde 11.12.2024

Labdien! Vēlamies ar Jums sazināties, lai precizētu informāciju par izsaukumu. Jums ir nosūtīta privāta ziņa.

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes