Ātrā palīdzība. - Izturēšanās pret klientiem!
Labdien visiem, kas lasīs!
Nezinu, kā citi uzskata, bet Ātrās palīdzības izsaukumus nevar uzskatīt, ka viņi ātri reaģētu uz cilvēku zvaniem. Kad vajag izsaukt ārstu, jo ir liela temperatūra un problēmas ar sirdi, viņi pasaka: "Jūs vēl esat jauna un ar sirdi Jums nekas nevar būt 23 gadu vecumā"! Tikai nez kāpēc slimības neizvēlas tikai vecus cilvēkus, lai viņiem viss sāpētu, bet jauniem cilvēkiem arī var būt visādas problēmas ar veselību, to skaitā ar sirdi arī!
Un kur nu, lai viņi dodu kaut kādu konsultāciju, viņi tev vēl nolasa lekciju, kāpēc esi pazvanījis, jo viņiem nav laika uz sīkumainiem izsaukumiem braukt! Es neticu mūsu ārstiem, jo viņi tikai sāk kaut ko domāt, kad cilvēks jau ir miris. Un tad brīnās, kāpēc Jūs nezvanījāt ātrāk. Noņemt tādiem ārstiem licences! Tā viņi pilda savu zvērestu: "Palīdzēt cilvēkiem", kaut kādi neizskatās, ka viņi palīdz. Un tā nav pirmā reize, kad saskaros ar negatīvu attieksmi pret pacientu. Maniem draugiem arī bija nevisai patīkamas atsauksmes par ātrās palīdzības sniegšanu.
Komentāri (9)
ja cilvēks pats piezvana ātrajiem un ir spējīgs izstāstīt kas ar viņu ir noticis, tad tāds zvans kvalificējas kā ne tik ļoti steidzams, es tā pieļauju, ka tas ir pilnīgi normāli. kamēr ātrie brauc pie jauniem hipohondriķiem, kāds cits patiešām mirst nost. ir taču tālruņa numurs uz kuru var piezvanīt pakonsultēties - tur otrā galā arī mediķis sēž un izstāstīs kā rīkoties, ja būs nepieciešams, tad pateiks, lai ātros sauc.
zini, cik tādu cilvēku ir, kas izsauc ātro palīdzību bez nopietna pamata?
Kaapeec taa ir? Jo Vaacijaa, Holandee, utt. aarstiem alga ir 10 reizes lielaakaa nekaa sheit. Mums veel ir paveicies, ka te kaads vispaar ir palicis! Cik daudz aarstu jau pametushi Latviju un tagad dziivo aarzeemees - bez stresa sanjemot pienaaciigu atalgojumu. Protams, ka apkalposhanas liimenis ir taads kaads ir, bet... ko tad var gaidiit?
Un ja jau cilveeks zvana aatrajiem un pats runaa, nesuudzas par necieshamaam saapeem vai ko tamliidziigu - protams, ka vinji shaadu zvanu nopietni neuztvers. Tas tomeer ir NEATLIEKAMAAS paliidziiba numurs, nevis konsultaaciju kabinets.
Pamēgini izdarīt sekojoši :
1) Uzliec tējkanu uz gāzes plīts
2) Iesledz to, lai tējkanna sildās atklātā ugunī
3) Ielien gultā
4) Uzzvani 112 un izsauc ugunsdzēsējus, lai tie pēc 30 minūtēm to noņem no gāzesplīts, un izslēdz gāzi
5) Uzraksti sūdzību ka Ugunsdzēsēji bija nelaipni, neskatoties ka izsaukums ir par velti
Vai arī :
1) Pāēd zirņus ar plūmēm
2) Ielien zem segas, padzer kefīru, un palaid zem segad tāāādu SĪVO, ka pat kaķis būs spiests pamest istabu
3) Sakarā ar gāzes noplūdi izsauc 114 Avarījas dienestu (tālāk tekstā gāzes dienests), un palūdz lai viņi izvēdina telpu un nomierina kaķi
4) Uzraksti sūdzību, ka Gāzes dienesta darbinieki bija nelapnni, neskatoties uz to ka izsaukums ir par velti
Vel variants
1) Pastaigājies pa publiskām vietām, un gripas sezonās laikā saker šo vīrusu
2) Apgulies zem segas, palaid sīvos līdz tam, ka kļūst slikti ar sirdi un pat pazūd atmiņa
3) Sakarā ar atmiņas zudumu tev ir attaisnojums lai atcerētos tikai 3 ciparu kombināciju - "113"
4) Pastāsti par to ka tev ir klepus, iesnas, temperatūra 38.5, kā arī ka tu laid sīvos
5) Uzraksti sūdzību, ka NMP dienesta darbinieki bija nelaipni, neskatoties uz to ka izsaukums ir par velti.
Uz nākotni atceramies - jebkurš specdienestu izsaukums maksā naudu - un tā nauda nāk no mūsu nodoķļiem. Vai mēs patiešām esam tik bagāti, lai varētu apmaksāt šī Raksta autores bezmaksas NMP dienesta vizītes?
NMP_Feldseris, malacis, labi pateikts!
Да, я пару раз тоже сталкивалась, что им немного безразлично что у вас и как. Пока умирать не будете, не особо захотят приехать... а когда приедут, то с больным разговаривают грубо, даже бесчеловечно... у моей мамы были камни в почках, боль невыносимая. И правда по человечески зочется чтоб пожалели, а не "не стоните, расслабтесь, не умрёте, хватит ныть". Ну их тоже понять можно, мало платят, а клентов явно много. На всех не напасёшься милосердия... Я верю, что они все хорошие люди. Просто у них очень трудная работа... да и часто звонят по глупым поводам тоже. Дети например их точно достают :)
Latvijā cilvēki nesaprot, kas ir neatliekams izsaukums. Ārzemēs NEVIENA mediķu brigāde nebrauks uz paaugstinātu temperatūru, klepu, vēdersāpēm un citām muļķībām. Viņi paši iet pie ģimenes ārsta vai paši dodās uz stacionāru. Cilvēki iegaumējiet 1. lietu- NAV OBLIGĀTI JĀSAUC ĀTRIE, LAI JŪS PIEŅEMTU SLIMNĪCAS UZŅEMŠANAS NODAĻĀ, UN ĀTRĀKAS PALĪDZĪBAS SNIEGŠANAS ARĪ NEBŪS, JA ATVEDĪS BRIGĀDE. Tik un tā būs jāsēž rindā. Ātrā palīdzība nav taksis.
Raksta autores sūdzība ir adresēta uz NMP dispečeriem, kas pieņem izsaukumus, nevis brigādes mediķiem.
Brigāžu mediķu darbs ir ļoti smags, atpūtas brīzu nav, patstāvīgi 24stundas ( izņemot pusdienas laiku un vakariņas) brauc uz izsaukumiem. Jūs 10 reizes padomajiet pirms sauciet NMP brigādi, piezvaniet sākumā ģimenes ārstam, uz ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni un tikai tad padomājiet par 113.( es nerunāju par smagām traumām u.c. smagiem gadījumiem, kad tiešām nepieciešama NMP).
Piekritu feldserim un dakterei.Ir vnk.tukstosiem izsaukumu, kuri ir ari gimenes arsta kompetence.Citur varbut ir nopietni gadijumi, kur katra sekunde svariga, bet atrie ir aiznemti ar videjas nopietnibas izsaukumu, kur pacients nav steidzami hospitalizejams.Tiek vnk izvertets tas, vai atra palidziba tiesam ir nepieciesama un cik steidzama ir si nepieciesamiba.
Stulbie cilveki!
Jus padomajat, cik daudziem vajag palidzibu vienlaikus un cik maz brigādes ir Latvij;a!