113- Neatliekamās medicīnas palīdzības dispečere - Nievājoša attieksme
Bija jūtama neieinteresētība un nejušana līdzi. Bija vajadazīga ātra reakcija, bet runāja diezgan lēnā tempā…nepastāstīju visu situāciju līdz galam, mani pārtrauca…. Teicu, vai varu pabeigt runāt..?
Man tuvam cikvēkam vakarā palika ļoti slikti (no kritiena) , kurš notika ~ 1 vai 2ām dienām…dispečere uzdeva debīlus jautājumus…nu kad tas notika pirms 1 vai divām dienām, kāpēc nedevāties uz slimnīcu tad, kad nokrita? Bet es taču saku…šajā vakarā palika slikti…. Dispečere: “ varējāt pa dienu aizbraukt, nu jūs izsauksiet ātros, samaksāsiet rēķinu 75€ un jums neko neizdarīs…
kājas taču kustās…. Ņemiet kādu transportlīdzekli vai sauciet taksi…. Es jau asarās izplūdu…saku…mums nav neviena…mums nav transportlīdzekļa …ak jā…no viņas debīlajiem jautājumiem aizmirsu pateikt, ka cilvēkam ir invaliditātes un maznodrošinātais dokuments…varbūt tad nebūtu jāmaksā…ko gan zvanītājs stresa situācijā var ko sakarīgu pateikt vai atcerēties…. Vismaz pretī būtu pajautāJusi, varbūt vecam cikvēkam ir tāds un tāds dokuments…. Es šokā! Par tādu attieksmi…. Applūdu asarās un nezināju, kā lai pasaka savam vistuvākajam cikvēkam, ka ātrie nebrauks…. Vēlāk nonācām slimnīcā…bez ātrajiem…izrādījās 2 ribu lūzumi. Cilvēks knapi kustējās ar sāpēm, tajā vakarā ārā bija jau tumšs…nav ko teikt…👏👏👏👏 1. Reizi šitā.
Pielikumā att…skatos, ka ne tikai man “palaimējies”.
Labdien! Vēlamies ar Jums sazināties, lai precizētu informāciju par izsaukumu. Jums ir nosūtīta privāta ziņa.
Pievienot komentāru