Nano It - Neapmierinoša darbība
Viss sākās ar to, ka pēkšņi, bez jebkāda brīdinājuma darbību pārtrauca viena no manām vietnēm un attiecīgi arī e-pasti ar konkrēto domēnu negāja. Bet atlikušie divi domēni darbojās kā nākas.
Kad zvanīju uz atbalsta centru, man pateica, ka ir radušās tehniskas problēmas. Viss jau saprotams, tehniskas ķibeles gadās. Pret vakaru, pārtrauca darbību arī pārējie domēni. Sagaidīju rītu un atkal zvanīju atbalstam. Tur man paziņoja, ka ķibele nav atrisināta un lai es tikai gaidu. Nu sorry, man tas nav pieņemami, jo dēļ šī visa man apstājas visi darbi. Tā vietā, lai man piedāvātu kādu risinājumu, es nogaidīju vairāk kā diennakti, kad man atkal parādījās iespēja saņemt e-pastus. Nopriecājos, ka viss tagad būs atkal labi, bet prieki bija īsi, šorīt jau atkal nekas nedarbojas. Un uzņēmums uzskata, ka brīvdienās ķibeļu nav un sazvanīt šamos nav iespējams.
Labdien,
Mums ir ļoti žēl par situāciju, tā tam nav jānotiek.
Vai jūs varētu uzrakstīt mūsu atbalsta dienestam par notikušo, lai mēs varam noskaidrot, kas bija par vainu?
Paldies!
Pievienot komentāru