MySpa - Slikts serviss
Man uzdāvināja dāvanu karti uz pilna ķermeņa masāžu ar ēteriskām eļļām divām personām. Pierakstīties ir pilnībā neiespējami. Cenšamies pierakstīties gan zvanot, gan rakstot e-pastus. Zvanīju gan es pati, gan mans draugs. E-pastā atbilde bija, lai zvanam uz numuru, zvanot uz numuru, pierakstoties, sākumā itkā vietas brīvas, kā pasaku, ka man dāvanu karte uzreiz atceļ, sakot ka tomēr viss aizņemts, lai zvanu pēc nedēļas. Pēc nedēļas piezvanot, tas pats scenārijs atkārtojas, ka tik ātrāk beigt sarunu un tikt no manis vaļā. Tā jau kādas 4-5 reizes. Sajūta tāda, ka vai nu negrib pieņemt ar dāvanu kartēm, vai nu negrib pieņemt vispār. Rezultātā izlēmām samainīt dāvanu karti uz kādu citu, jo attieksme izbojāja vēlmi uz turieni iet.
Komentāri (3)
sveik mums ari uz MYSPA, arī ar dāvanu karti un melojaas vairakas reizes ka pieraksts pec meneša, a pec meneša parlika atkal, un tā gandrīz 2 men mulkjoja, pec tam vel sāka ar nelaipnu toni, VNK AR TO KANTORI JĀRUNĀ SAVADAK
MYSPA , IR KRAPNIEKI UN ZAGĻI, UZMANIETIES, ! ĻOTI IESPEJAMS BUSIET AR SABOJATU GARSTAVOKLI, VINJIEM INTERESE IZKRAP IZVILINAT JUSU NAUDU BET PAKALPOJUMU ATLIKT TIK ILGI KAMER ATMETISIET AR ROKU
Sviests. Gaidu rindā jau 3 mēnešus un tagad atkal atsaka un pārceļ vēl par 1 mēnesi vēlāk. Joko? Tu nopietni? Aizlidot uz Zimbabvi un atrast tur kādu kurš izmasēs būs ātrāk nekā MySPA.
Par šo arī šodien vērsos pie PTAC, kur mani jau informēja, ka neesmu pirmais gadījums un drīzumā uzsāks sarunas ar šo pakalpojuma sniedzēju par klienta maldināšanu.