Muz Pro - Pasūtījuma kavēšanās
Internetveikalā nopirku "Yamaha" somu digitālajām klavierēm. Pagaidām viss likās ok. Man pazvanīja no veikala un teica, ka prece būs atvesta uz viņu veikalu ceturtdien (iegādājos pirmdien) un viņi padošot ziņu, tiklīdz prece būs nogādāta veikalā. Ir piektdiena un es zvanu viņiem un prasu, kas ar preci. Viņi Saka ka ir aizkavēšanās un prece tiks piegādāta nākamās nedēļas nogalē. Ir tās nedēļas svētdiena un prece nav. Tagad ir jau otrdiena un esmu iegādājies citu somu no cita veikala. Pilnīgs sviests! Neprofesionāla attieksme pret darbu!
Labdien!
Preci Jūs rezervējāt mūsu internetveikalā ar lūgumu to saņemt Rīgas veikalā. Prece netika apmaksāta! Jūs tikāt informēts, ka prece atrodas Daugavpils veikalā un mēs to varēsim nogādāt Rīgas veikalā tikai nedēļas laikā. Ātrai preces piegādei, mēs piedāvājam kurjera pakalpojumus (Venipak, DPD) ar piegādi nākamajā darba dienā, par ko klients tiek informēts kā mutiski, tā arī noformējot pasūtījumu mūsu mājas lapā. Pēc nedēļas prece tika nogādāta Rīgas veikalā un klients tika informēts par tās pieejamību, taču atteicās to iegādāties.
Komentāri (2)
Ja internetveikala domēns ir .eu , tas daudz ko pasaka par veikala līmeni
Ar kuru galvu domā? Kāds var būt uzticības līmenis pret veikalu, kas nevar sev atļauties dotās valsts domēnu? Visbiežāk tie ir krūmu kantori, ar sliktu apgrozījumu. Un nedirs, ka pats tādos veikalos visu laiku iepērcies.