www.sudzibas.lv MTTC Slikts serviss

MTTC - Slikts serviss

03.08.2016. nodevu tālruni uz remontu saskaņā ar SAMSUNG apdrošināšanas noteikumiem vietā, kur to iegādājos. Telefonam ieplīsa displejs. Pie nodošanas man izskaidroja, ka man būs jāmaksā pašrisks 30 EUR apmērā servisam, kurš veiks remontu, t.i MTTC SIA, remonta servisa pārstāvji ar mani sazināsies un sniegs informāciju par priekšapmaksas noteikumiem,termiņiem un rekvizītiem.

Nogaidīju nedēļu, sapratu, ka jāsazinās pašai, operatore atbildēja, ka rekvizīti esot izsūtīti un neveic remontu, jo gaida apmaksu, uz ko atbildēju, ka neko neesmu saņēmusi. Tad man paskaidroja, ka viss kārtībā, lai nesatraucos, sistēmā redz ka rekvizīti ir nosūtīti un apmaksa saņemta. Es paskaidroju vēlreiz, ka neko nesaņēmu un līdz ar to arī neko nemaksāju uz ko operatore atbildēja, ka viss kārtībā, ierīce nodota tehniķim un ja apmaksa nav bijusi, nomaksāšu kad saņemšu savu ierīci.

Pagāja vēl nedēļa, sistēmā sekoju remonta gaitai, kur ilgu laiku bija informācija "Gaidām detaļas" no 10.08. līdz 23.08. tad beidzot detaļas bija saņemtas.
Ja man būtu izvēle, izvēlēties garantijas servisu, šo es noteikti neizvēlētos!
Nogaidīju vēl nedēļu, likās aizdomīgi, ka tik ilgi nevar salabot. Sazinājos telefoniski ar pakalpojuma servisu, operators mani ŠOKĒJA. remonts netiek veikts, jo serviss gaida apmaksu 30 EUR pašrisku no manas puses. Es izskaidroju, kāda ir situācija un kāda saruna bija iepriekš ar viņu servisa pārstāvi. Vienīgais ko man varēja paskaidrot, ka ir jāveic šī apmaksa, tad labos telefonu, ja nepieciešams rekvizītus atsūtīs uz manu telefonu.
Tātad rekvizītus pēc šīs sarunas es saņēmu 31.08.2016. un uzreiz arī veicu apmaksu. Jautājums, vai tas ir normāli, ka mēnesi nomarinē telefonu tikai tāpēc, ka nevar normāli sazināties ar klientu un visu informāciju noskaidrot!!!!!!!
Tagad atliek gaidīt cik tad ilgi labos pēc samaksas saņemšanas. Esmu vīlusies par darbinieku nekompetenci un vienaldzību!!!!
Ja man būtu izvēle, kurā servisā veikt garantijas remontu, šo es noteikti neizvēlētos!

F

Komentāri (2)

iDmore 01.09.2016

Parasti samaksa tiek veikta pie preces saņemšanas, nevis maksā par sazin ko..

T Tong Po 01.09.2016

Cik man nācies būt IT servisos, tai skaitā ar mobilo telefonu - praktiski visur uz maksas darbiem prasa priekšapmaksu - klients samaksā, rezerves daļas tiek pasūtītas (ja kaut kas dārgs) un uzstādītas. Cik sapratu - ir bēdīga pieredze, kad klients apstiprina, ka gribēs remontu, bet pēc tam vispār nenāk mantai pakaļ. Rezerves daļa uzstādīta, darbs izdarīts, ko nu? Nauda iesaldēta. Servisi to mantu pēc tam arī nevar pārdot, jo lielākoties servisi tikai remontē, neko nepārdod.
No sūdzības saprotu, ka komunikācija no servisa puses ir nekāda, tāpēc klientei dusma.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes