MTTC - MTTC/ Slikts serviss
Nopirku pie tele 2 telefonu uz ziemassvētkiem. Kad sākām lietot, sapratām, ka atbloķēšanas poga strādā nekorekti. Nosūtījām caur tele 2 uz garantijas servisu uz Mttc. Veica mehānisku remontu. Saņēmām atpakaļ, bet joprojām tā pati problēma. Sūtījām atkal. Atpakaļ, atsūtīja atbildi, ka defektu nav. Nu ko vedām paši uz Rīgu uz Mttc uz akropoli. Atkal mehāniski laboja. Saņēmām ziņu, ka gatavs. Braucām pakaļ, bet pastaigājot pa akropoli redzam, ka defekts joprojām ir. Atstājam telefonu remontā un pieprasām aktu par defektu. Atkal saņemam ziņu, ka telefonam defektu nav. Atkal kārtējais brauciens pēc brāķēta telefona. Aizsūtu watsapp, ka telefons joprojām nedarbojas. Man uzraksta, ka pa vieglu pogu spiežam, lai braucam uz konsultāciju pie viņiem. Prasu, ko tad divas reizes laboja, ja jau defektu nav un vai tiešām ar āmuru jāsit, lai telefonu atbloķētu. Nu ko braucam atkal uz Mttc šoreiz uz Mūkusalas ielu galveno biroju, lai parādītu klātienē, ka telefons nedarbojas. Mums pasaka ā vecs modelis viņi ir tādi lēnāki. Nu piedodiet atvainojiet, ja uzņēmums kas nodrošina garantijas servisu nespēj telefonu salabot, bet izdomā visādas atrunas un neraksta aktu, ka telefonam ir defekts, tad jēga no tāda servisa.
Labdien, Māra.
Kā jau pati norādat, esam ierīci skatījuši, esam Jūs konsultējuši par to, kas jādara, lai programmatūra neuzkārtos.
Papildu jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar Samsung atbalstu.
Uzskatām Jūsu sūdzību par nepamatotu un aicinām to atsaukt.
Ar cieņu
MTTC Latvija komanda
Labdien.Sūdzība ir pamatota,jo veicāt telefona remontu mehānisku 2 reizes,bet tas joprojām nedarbojas.Ja tas pēc Jūsu remonta būtu kaut nedēļu darbojies,bet nē.
Komentāri (2)
Tā spiežot pogu kā video, nevienu telefonu neatbloķēsi.
Paldies telefonu eksperte par tavām domām