AtrisinātaMTTC - nekompetents autorizētais serviss
2017.gada jūlijā nopirku jaunu Sony telefonu, kuram jau no paša sākuma displeja apgaismojums raustījās. Tā kā jau biju 2 nedēļas nodzīvojusi bez telefona, tāda sīkuma dēļ jauno negribējās uzreiz dot servisā.
Diemžēl 2018.gada februārī cilvēki sūdzējās, ka nevar mani sazvanīt, pazuda zona. Nesu telefonu uz remontu, taču garantiju man atteica, jo telefona korpusam bija skrāpējums. Tā kā tobrīd nevarēju atļauties veikt maksas remontu, telefonu noglabāju skapī līdz jūnijam.
Jūnijā aiznesu telefonu uz remontu. Man teica, ka jāmaina kabelītis pa dažiem eiro un displejs pa 160 eur. Zvanīju prasīju, kāpēc displejs jāmaina. Man atbildēja, ka tāpēc, ka es teicu, ka ekrāna apgaismojums raustās. Nolēmu, ka lai tas defekts telefonam paliek, lai sataisa vismaz galveno problēmu, ka mani nevar sazvanīt, ka pazūd zona. Man gan atbildēja, ja neveikšu pilnu remontu, problēma varētu arī nepazust. Pēc kabeļa nomaiņas zona uzlabojās, ekrāns raustījās mazāk, varēju nosūtīt un saņemt sms, bet nevarēju piezvanīt nevienam un arī mani nevarēja sazvanīt.
Nesu telefonu atpakaļ uz remontu. Šoreiz apkalpojošais personāls zināja piebilst, ka displejā esot iebūvēta antena un ka tāpēc esot iepriekš bijis teikts, ka jāmaina displejs. Diemžēl palīdzības līnijas personāls to nevarēja man pateikt.
Pēc neilga laika servisā man atbildēja, ka telefonā esot bijis uzlikts 2G režīms. Kaut arī uz remontu nesu telefonu ar pilnībā izdzēstiem datiem un ar rūpnīcas uzstādījumiem. Atgrieza man telefonu atpakaļ.
Domāju, ka nu beidzot telefons ir salabots un varēšu to atkal lietot. Zona bija, varēju piezvanīt citiem, bet mani nevarēja sazvanīt. Atkal nebija novērsta problēma. Nesu telefonu atpakaļ uz servisu. Jau 4.reizi. Domāju, ka nomainīs to displeju, kurā iebūvēta antena un miers. Bet šoreiz man piedāvāja profilaksei nomainīt telefona pamatplati pa 230 eur, bet displejs vairs nebija jāmaina. Zvanīju uz palīdzības telefonu, lai paskaidro, kas telefonam ir noticis. Kāpēc iepriekš bija jāmaina displejs, bet tagad man piedāvā profilaksei nomainīt pamatplati? Iepriekš meistars bija teicis, ka jāveic remonts pa 160+ eur, ka tas visu atrisinās. Tad meistars atzina, ka viss kārtībā ar ierīci, ka tikai nepareizs režīms uzlikts. Pēc tam meistars liek profilaksei nomainīt pamatplati. Liekas, ka meistars pats nesaprot, ko dara un man uz dullo piedāvā iztērēt naudu, bet nav nekādas garantijas, ka telefons ar to būs salabots un nevajadzēs izdot vēl naudu par remontiem. Palīdzības līnijas cilvēki neko paskaidrot nevar, tikai atbild, ka meistars tā ir atzīmējis un remonts maksās 230 eiro. Uz katru jautājumu tik skaita savu pantiņu un bāž man sejā naudas summu. Nez kas būs jāmaina, ja 5.reizi nesīšu telefonu uz servisu ar to pašu problēmu un kāda tad būs summa?
Tāda sajūta, ka Sony ir uztaisījis brāķi, ko man nemaina pret jaunu telefonu, bet esošo telefonu arī nemāk salabot. Laikam meistari rūpnīcā griež laimes ratu ar problēmu risinājumiem un cenām. Autorizētais serviss tas saucās. Diemžēl mana uzticība šim servisam zuda un lūdzu, lai atdot manu telefonu atpakaļ, meklēšu citu servisu. Citādāk veicot profilakstiskos remontus būšu jau rezerves daļās samaksājusi kā par jaunu telefonu.
Labdien!
Esam Jums nosūtījuši personīgu ziņu sudzibas.lv vietnē. Lūdzam apskatīt vēstuļu sadaļu.
Cerot uz problēmas atrisinājumu,
MTTC Latvija
Klientu serviss
Uzņēmuma MTTC pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru