MTTC - Krāpšana, slikts serviss
Ja garantiju izmantosi 2x tad dabūsi maksāt pa pilnu programmu. Nosūtīju galaxy buds+ austiņas, jo viena no viņām neskanēja, remontā nomainīja abas austiņas, saņēmu 29.03.2021. Atpakaļ. Pagāja 2 nedēļas un atkal tā pati problēma. Nosūtu 15.04.2021 uz remontu ar to pašu problēmu. Zvana, saka, ka jāiztīra un viss, tas maksās 4.90€,nosūtu naudu, izdara, bet tāpat neiet, tagad jau zvana un saka, ka jāmaina jauna austiņa par 32.20€. Katrā ziņā preci sūtīs atpakaļ, jo nav garantijas ka arī šādi nebūs problēmas. Protams, 4.90 neatgriež, kaut tā nav mana vaina, ka tas nenostrādāja un nebija vaina.
Pie tam man ir 2 austiņu pāri un abi bijuši remontā ar audio problēmām tikai vienai no austiņām. Pēc ievietotām sūdzībām tagad ir skaidrs. Neiesaku vairs šo iestādi!
Labdien, Sintija.
Kā jau telefonsarunā Jums minējām, skaņas problēma austiņās ir saistīta ar stipru aizsērējumu.
Pirmajā remonta reizē nācām Jums pretī un nomainījām austiņas pret jaunām, taču mēs nevaram katru reizi nodrošināt austiņu maiņu, ja netiek ieievērts to lietošanas instrukcijā noteiktais, proti, pareiza austiņu tīrīšana, kurai ražotājs piedāvā arī speciālu komplektu.
Otrajā remonta reizē austiņas tika iesniegtas ar to pašu problēmu (jaunu aizsērējumu). Šoreiz piedāvājām veikt austiņu tīrīšanu par ļoti draudzīgu cenu € 4,90. Diemžēl tīrīšana nepalīdzēja, jo aizsērējums ir iekļuvis dziļākajos slāņos un samaksātie 4,90, protams tiks atgriezti atpakaļ. Tas vēl nebija paspēts izdarīts, jo šī nepamatotā sūdzība ir uzrakstīta tikai dažas minūtes pēc tam, kad informējām Jūs, ka tīrīšana vēlamo efektu nedeva.
Līdz ar to šī sūdzība nav pamatota un mēs aicinām to atsaukt.
Ar cieņu
MTTC komanda
Komentāri (2)
Man jau vairāk šķiet ka te nav vairs austiņu problema kad 4 austiņas neskan pie viena lietotaja .Kā var būt ka pēc 2 nedēļu lietošanas JĀTIRĀ,jājauc arā ? Varbūt esat normala šmule?Padomajiet par to
Nu redz nekļūdijos ! Kapēc JUMS tā notiek :D :D :D